Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم عنوان کرد: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را نصیب ما نمود که امروز در خدمت شما عزیزان باشیم.

نادر همتی گفت: مهم نیست که ما در چه جایگاهی باشیم و در واقع آن موضوعی که اهمیت دارد خدمت به مردم در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: در مدت چند سالی که در خدمت عزیزان بوده ایم به لطف خداوند شاهد شکوفایی هر چه بیشتر در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

وی ادامه داد: اگر دستاوردهایی وجود داشته است به دلیل حمایت های رئیس دانشگاه و به موازات آن در شهرستانها کمک ها و تلاش های روسای شبکه ها بوده است.

همتی همچنین در خصوص خدمات دکتر صیرفی اظهار داشت: انصافا در مدت فعالیت دکتر صیرفی ما همواره شاهد رشد روزافزون و خدمات بی شائبه بوده ایم. وی تأکید کرد: فراموش نکنیم همه ی ما انقلابی هستیم و هر موضوعی جای خود را دارد و امیدواریم آقای دکتر سبزیان نیز بتوانند نتایج خوبی را برای شبکه ی بهداشت و درمان بروجرد به ارمغان بیاورند.معاون اجتماعی دانشگاه گفت: ما باید تمام توانمان را به کار بگیریم که نتیجه ی فعالیت ما منشا خیر و برکت برای مردم باشد و از آقای دکتر سبزیان انتظار داریم در هر حال تکریم ارباب رجوع و مردم را در نظر داشته باشد.

همتی در ادامه به روند اجرای برنامه های خیرساز در شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: ان شالله در پایان کارنامه دکتر سبزیان شاهد ارتقا و روند رو به رشد فعالیت ها در راه خدمت به مردم باشیم و حضور مردم و خیرین را در خدمات سلامت به مردم مانند همیشه پررنگ ببینیم.

وی بیمارستان خیرساز سماعیان و مرکز اورژانس این شهرستان که به همت خیرین سلامت در بروجرد راه اندازی شده است و همچنین چندین پروژه ی خیرساز دیگر را از اقدامات بسیار مهم قلمداد کرد که در چند سال گذشته در این شهرستان به وقوع پیوسته است و آن را عملکردی قابل قبول برای مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی و سبکه ی بهداشت و درمان عنوان کرد. همتی در ادامه به تشریح برنامه های آتی دانشگاه به ویژه ی در حوزه ی خیرین سلامت در شهرستان بروجرد پرداخت.

وی عنوان کرد: همراهی دکتر سبزیان در آینده می تواند کمک شایانی به برنامه های دانشگاه باشد و با شناختی که از ایشان دارم اطمینان دارم که ایشان در این راه موفق خواهند بود. همتی در پایان اظهار داشت: به نمایندگی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زحمات بی دریغ آقای دکتر صیرفی در چند سال اخیر کمال قدردانی را دارم و برای دکتر سبزیان آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه ی این مراسم رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بروجرد عنوان کرد: ما از زمانی که مسئولیت شبکه بروجرد را عهده دار شدیم با همکاران عهد بستیم همواره خدمت به مردم را سرلوحه ی کارها قرار دهیم و امیدوارم توانسته باشیم عملکرد قابل دفاعی را به جای بگذاریم. دکتر صیرفی گفت: ما خودمان را مدیون این شهر و مردم آن می دانیم و امیدوارم در این چند سال توانسته باشیم خدمتی به شهر و مردم داشته باشیم. دکتر صیرفی همچنین در ادامه گزارشی کلی را از اقدامات صورت گرفته در زمان مسئولیت خود ارائه داد و آن را نتیجه ی تلاش پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دانست. وی همچنین همدلی و همزبانی پرسنل را در اجرای امور از مهم ترین دستاوردهای دوران مدیریتی خود عنوان کرد. صیرفی گفت: از تمامی همکاران برای تلاش هایشان در این مدت نهایت تشکر را دارم و امیدوارم همچنان با نشاط و انگیزه با آقای دکتر سبزیان نهایت همکاری را داشته باشند. وی در پایان برای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بروجرد آرزوی موفقیت کرد.
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این مراسم گفت: بنده افتخار داشتم چند سالی را در شهرستان بروجرد زیر نظر دکتر صیرفی به ارائه خدمت بپردازم. دکتر سبزیان عنوان کرد: من شناخت کافی از مجموعه ی بهداشت و درمان شهرستان بروجرد دارم چرا که سالها در این شهرستان بوده ام. وی ادامه داد: بروجرد شهر فرزانگان است و مردم آن همواره در خدمت انقلاب و آرمان های آن بوده اند که خدمت به این مردم موجبات افتخار است. سرپرست جدید شبکه بروجرد همچنین گفت: خطوط ترسیم شده است و قرار است ما کار اجرایی و تخصصی داشته باشیم. وی ادامه داد: ما دنبال ایجاد فضای آرام و صمیمی در محیط کار هستیم و ان شاالله با همکاری پرسنل و استفاده از راهنمایی های مسئولین سابق به ویژه آقای دکتر صیرفی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. سبزیان گفت: بروجرد یکی از قوی ترین بخشهای تخصصی درمانی خصوص را دارد که خود یک ظرفیت است. وی گفت: برنامه ی اصلی ما در واقع استفاده از ظرفیت ها در راه تحقق اهداف برنامه تحول سلامت می باشد. سبزیان در پایان ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم اهداف شبکه را به خوبی پیش ببریم و در این راه انتظار حمایت از مسئولین دانشگاه و مقام های سیاسی شهرستان را داریم.

در قسمت انتهایی مراسم ابلاغ سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد قرائت و توسط نادر همتی معاون اجتماعی دانشگاه به وی اهدا شد.همچنین با اهدا لوحی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زحمات دکتر صیرفی رئیس سابق این شبکه تقدیر و قدردانی شد.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد