Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - براي بيشتر کاربران ظاهر يکسان نسخه هاي مختلف ويندوز به اندازه کافي خوب نيست. اين سيستم عامل نيز همچون سيستم عامل هاي همراه مانند اندرويد و iOS ممکن است پس از مدتي يکنواخت شده و به تغيير ظاهري نياز داشته باشند. اين جا هستيم تا بهترين نرم افزارهاي شخصي سازي ويندوز 10 را براي شما معرقي کنيم، پس تا پايان با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


1. CustomizerGodCustomizerGod يکي از برنامه هاي خوب شخصي سازي ويندوز به شمار مي رود و عمدتاً روي آيکون هاي اين سيستم عامل تمرکز دارد. CustomizerGod آيکون هاي درايو، پوسته، باتري، ناوبري و... را پوشش مي دهد و مي تواند شکل زيبايي به آن ها ببخشيد.
همچنين با استفاده از اين برنامه قادر هستيد صفحات مختلف همچون آنچه که به هنگام روشن و خاموش شدن دستگاه مي بينيد را دگرگون سازيد.

البته ممکن است کمي در خصوص اين ابزار نگران باشيد؛ در رابطه با اين موضوع بايد بگوييم CustomizerGod داراي يک ابزار پشتيبان گيري نيز هست که با استفاده از آن قادر هستيد پيش از اعمال تغييرات از سيستم خود نسخه پشتيبان تهيه نماييد.
2. TweakNow PowerPackهمانطور که از نام TweakNow بر ميايد اين ابزار به گونه اي طراحي شده است تا به کاربر کمک کند نحوه کارکرد سيستم خود را دگرگون سازد. هدف اين نرم افزار تنظيم دقيق جزئيات ويندوز 10 است.
لازم به ذکر است که اپليکيشن فوق براي دستيابي به اين هدف همراه با چند ابزار کاربردي به بازار عرضه شده.

در ادامه مي توانيد ابزاري که به هنگام دانلود اين نرم افزار دريافت مي کنيد را مشاهده نماييد:
يک پاک کننده رجيستري براي حذف ورودي هاي قديمي و خراب (به هنگام استفاده از اين ابزار احتياط کنيد)منويي که بيش از 100 تنظيم پنهان ويندوز را به کاربر نشان مي دهديک Startup Managerپشتيباني از 4 دسکتاپ مجازي که هر کدام مي توانند با توجه به پروژه و خلق و خوي شما شخصي سازي شوندتجزيه و تحليل عميق اجزاي سيستم همچون پردازنده، رم و کارت گرافيکيک Track Cleaner که اطلاعات رديابي شده باقي مانده از اپليکيشن هاي قديمي و پاک شده را حذف مي کند3. Winaero Tweakerوبسايت Winaero به منظور ارائه تعداد زيادي اپليکيشن کوچک، مفيد و مستقل به شهرت رسيده است. ابزار جديد Winaero Tweaker قادر است تمامي اين اپليکيشن هاي مفيد را يک جا به کاربران ارائه دهد.
ذکر کامل فهرست ويژگي هاي اين ابزار متأسفانه در اين مطلب امکان پذير نيست، اما با اين حال در ادامه به مرور برخي از آن ها مي پردازيم:
جلوگيري از اضافه شدن خودکار پسوند Shortcut به پايان ميانبرهاي ايجاد شده توسط شمااضافه شدن 8 رنگ سفارشي جديد به مسير Settings > Personalization > Color menuتغيير دادن اندازه نوارهاي پيمايشغير فعال کردن گزينه Pin to Start در منوي راست کليکاضافه کردن رمزنگاري فايل ها به منوي راست کليکويرايش اندازه حاشيه پنجره ها، نوار عناوين و منوها
برنامه فوق در حال حاضر رايگان است، اما با اين حال توسعه دهنده آن اعلام کرده که ممکن است در آينده اي نزديک نياز به شارژ حساب کاربري خود براي استفاده از اين اپليکيشن داشته باشيد.
4. Ultimate Windows Tweaker 4با توجه به اندازه کوچک اين نرم افزار (تنها 495 کيلوبايت) حجم کارهايي که با آن مي توانيد انجام دهيد بسيار قابل توجه است. Ultimate Windows Tweake ضمن ارائه بيش از 200 ترفند منحصر به فرد به کاربران، قادر است از عملکرد دستگاه گرفته تا امنيت سيستم شما را تحت پوشش قرار دهد.

به عنوان مثال کاربران مي توانند دسترسي به برخي گزينه ها را در کنترل پنل محدود کرده، سيستم تله متري را غير فعال نمايند، اپليکيشن هاي دانلود شده از ويندوز استور را به منوي زمينه اضافه کنند، تنظيمات حساب کاربري کاربر را تغيير دهند و نحوه رفتار فايل اکسپلورر را دگرگون سازند.
گاهي اوقات ممکن است اين تغييرات اشتباه باشند و سبب برهم خوردن تنظيمات دستگاه شما شوند؛ بنابراين قبل از اعمال تغييرات بهتر است يک ريستور پوينت از سيستم خود تهيه نماييد.
5. TileCreatorيکي از انتقادهايي که اغلب نسبت به ويندوز 10 مطرح مي شود عدم توانايي آن در تغيير ظاهر بصري کاشي ها در منوي شروع است. راه حل اين مشکل در ويندوز 8 استفاده از اپليکيشن فوق العاده OblyTile بود. متأسفانه اين ابزار از آخرين نسخه ويندوز پشتيباني نمي کند.

در رابطه با همين موضوع خوشبختانه TileCreator جزو برنامه هايي است که به منظور انجام اين کار در ويندوز 10 توسعه داده شده است. اين اپليکيشن به شما اجازه مي دهد تصوير، متن و رنگ پس زمينه را سفارشي سازي نماييد. براي استفاده از اين نرم افزار به اپليکيشن ويندوز استور و يک پراکسي جداگانه نياز خواهيد داشت.
6. Taskbar Tweakerنوار وظيفه يا همان تسکبار يکي از مهم ترين بخش هاي ويندوز 10 است که هر روزه با آن سر و کار داريم. اگر اين قسمت به درستي تنظيم شده باشد، به راحتي مي توانيد از آن براي پيش بردن تمام کارهاي خود استفاده کنيد.
با اين حال گزينه هاي ارائه شده توسط مايکروسافت کمي محدود به نظر مي رسد. اگر مي خواهيد تغييرات کامل تري را روي اين بخش اعمال نماييد پس استفاده از Taskbar Tweaker را به شما توصيه مي کنيم.

اين ابزار اخيراً به روز رساني شده و از سرويس ويندوز 10 نيز پشتيباني مي کند.
7. Folder MarkerFolder Marker يکي از بهترين نرم افزارها در شخصي سازي ويندوز به شمار مي رود. با استفاده از اين ابزار مي توانيد به سادگي هرچه تمام تر و با يک راست کليک ساده کد رنگ پوشه خود را تغيير دهيد.
اما گزينه هاي اين برنامه به همين جا ختم نمي شوند. کاربران قادر هستند پوشه ها را به عنوان اولويت بالا، اولويت پايين، کامل، مهم، خصوصي و...تنظيم نماييد. اگر در پروژه هاي بزرگ با تعداد زيادي فايل و پوشه سر و کار داريد، استفاده از اين ابزار مي تواند بسيار به کارتان بيايد.

نسخه قابل پرداخت Folder Marker نيز ويژگي هاي بيشتري را به اين نرم افزار اضافه و استفاده از آن را ساده تر مي کند.
شما از چه ابزاري براي شخصي سازي ويندوز استفاده مي کنيد؟ويندوز 10 نيز همانند نسخه هاي پيشين قابل شخصي سازي و تغيير است. همواره ابزار زيادي براي دگرگون کردن ظاهر ويندوز و ايجاد تغيير در بخش بخش آن وجود دارد. شما از چه ابزاري براي شخصي سازي ويندوز استفاده مي کنيد؟ تجربيات خود را در اين زمينه با ما و ديگر کاربران ديجياتو به اشتراک بگذاريد.
در بخش تکنولوژي ديجياتو بخوانيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ربات مذکور نه تنها باک خودرو را پر می کند، بلکه با کمک یک اپلیکیشن در وقت کاربر نیز صرفه جوی می کند. این اپ تضمین می کند فرد مقدار دقیق سوخت مورد نیاز برای سفرش را دریافت کند. 2 ماه قبل شرکت مذکور از برنامه پایلوت ربات سوختگیری خبر داده بود. البته توسعه این ابزار یک سال طول کشید. ربات مذکور طوری توسعه یافته تا نه تنها حافظ محیط زیست باشد، بلکه خطر بیرون ریختن سوخت نیز کاهش یابد.

هنگامیکه افراد به یکی از ایستگاه های ADNOC می رسند، می توانند نوع سوخت را انتخاب و روی یک نمایشگر لمسی یا اپلیکیشن موبایل ضربه بزنند. در مرحله بعد بازوی رباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می کند نازل هنگام سوختگیری به طور صحیح قرار گرفته است، فرایند سوختگیری را انجام می دهند.

دوربین ها و حسگرهای مختلف فرایند سوختگیری را رصد می کنند و همزمان تضمین می شود همه فعالیت ها به طور ایمن و متناسب انجام شود. پس از پایان یافتن سوختگیری، بازوی رباتیک نازل را عقب می کشد و فرد می تواند محل را ترک کند.

کارمند رباتیک پمپ بنزین بخشی از استراتژی 5 ساله شرکت برای تضمین آن است که خودروها بهتر سوختگیری کنند.

کد خبر 6090533 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!