Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو گفت:مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آذربایجان شرقی، در سه رده سنی نوجونان، جوانان و بزرگسالان با معرفی تیم های برتر در اسکو به پایان رسید.

سیروس مقدمدر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسکو اظهار کرد: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی استان در سه رده سنی نوجونان، جوانان و بزرگسالان به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در سالن حجاب اسکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات از 30 تا 31 تیرماه با شرکت 400 نفر و با حضور 15 تیم از سراسر آذربایجان شرقی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان و در بخش تیمی نوجوانان، مراغه، فرمانداری اسکو وآذر تن تبریز مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده و در رده سنی جوانان نیز مراغه،فرمانداری اسکو و میلاد تبریز مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی در ادامه گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز پاس تبریز، آذر آبادگان آذرشهر و میلاد تبریز مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

مقدم برگزاری مسابقات پرورش اندام به میزبانی اسکو را عامل ایجاد انگیزه و امید در میان ورزشکاران و زمینه استعدادیابی ورزشی در این شهرستان دانست و خواستار ترویج ورزش پرورش اندام در میان جوانان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در پایان با بیان اینکه در شهرستان اسکو 35 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند، ابراز داشت: سالن‌های ورزشی دولتی و خصوصی نیز در شهرهای اسکو، ایلخچی، سهند و روستاهای شهرستان قرار دارد و ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در طول سال از آنها استفاده می‌کنند.

به گزارش تسنیم، این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان اسکو، هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام اسکو، هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی

آقای فتحی گفت: از امروز ۲۲ غرفه در شهر تبریز و ۳۸ غرفه دیگر نیز در ۲۰ شهرستان استان آذربایجان شرقی به عرضه میوه شب عید و کالا‌های اساسی اقدام می‌کنند.

آقای فتحی گفت: ۸۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است که ۴۰۰ تن میوه در شهر تبریز و ۴۰۰ تن باقی مانده در سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی قبلا اعلام کرده بود که سیب زرد و قرمز با کیفیت ممتاز به قیمت هر کیلو ۲۹ هزار تومان و پرتقال به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان است.

سیب‌های ممتاز در سبد‌های ۷ تا ۸ کیلویی و پرتقال تامسون در سبد‌های ۹ تا ۱۰ کیلویی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال