Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، ابوذر کارگر، کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان، با تشریح فعالیت گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان افزود: این کارگاه در دو بخش آموزش روش تدریس و طرح های آموزشی سازمان دارالقرآن الکریم کشوردر راستای تحقق ارتقای کیفیت آموزشی و تعمیق فرایند یاد گیری و یاد دهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر بهبود فرایند مدیریت به منظور ارتقاء سطح عملکرد (مدیران) و تقویت برنامه ها و فعالیت های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: تقویت مستمر مدیران و مربیان مراکز قرآنی یکی از اهداف تشکیل گروه آموزشی بوده است .کارگر همچنین گفت: این کارگاه از ابتدای امسال درهمه شهرستان های استان برگزار شد و اردل آخرین شهرستانی است که این کارگاه را برگزار کرد. کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان بیان کرد:در سایر شهرستان ها نیز طبق جدول زمانبدی که از قبل با هماهنگی گروه آموزشی و کارشناسان شهرستان ها تنظیم شده بود ، این کارگاه برگزار شد.ابوذر کارگر افزود: آزمون پایان دوره ای نیز از شرکت کنندگان به صورت هم زمان و با اعزام ناظران اداره امور قرآنی استان در تاریخی که متعاقباً اعلام می شود، برگزار خواهد شد. گفتنی است این کارگاه آموزشی با همت اداره امور قرآنی استان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل