Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اسدالله رازانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به اعلام زمان بهره‌برداری از راه‌آهن کرمانشاه اظهار داشت: زمان اعلام 31 فروردین برای بهره‌برداری از راه‌آهن کرمانشاه تنها سیاست اجرایی برای گرفتن تاریخ پایانی و امکانات از وزارت راه بود و با وجود اینکه 149 میلیارد تومان اعتبار این طرح بود تاکنون 320 میلیارد تومان برای آن دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی با بیان اینکه ریل‌گذاری پروژه از اسفند آغاز و تا امروز بیش از 100 کیلیومتر ریل‌گذاری انجام شده است گفت: 17 کیلومتر از ریل‌گذاری مسیر فیروزان به کرمانشاه باقی مانده که هشت کیلومتر آن در داخل تونل به صورت مکانیزه و مابقی به صورت دستی ریل‌گذاری شود.

وی با اشاره اینکه ایستگاه کرمانشاه با 36 هزار مترمربع زیربنا دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: تلاش می‌شود افتتاح راه‌آهن پیش از تنفیذ انجام شود اما به دلیل مشغله رئیس جمهور احتمال به تعویق افتادن وجود دارد و بهره‌برداری نهایی توسط شرکت راه‌آهن و احتمالا تا دو یا سه ماه به طول می‌انجامد.

وی از سفر معاون اول رئیس جمهور به همراه وزرای نیرو، صنعت و معدن و کشاورزی در روز سه‌شنبه هفته جاری خبرداد و گفت: یکی از اهداف این سفر افتتاح چند پروژه مهم در استان از جمله فاز نخست کارخانه خودرو سازی ایران خودرو در شهرستان صحنه است و فاز دوم آن نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

رازانی با بیان اینکه کارخانه خودروسازی صحنه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است که اجرای آن به تعویق افتاده بود افزود: ساخت این کارخانه در دو سال اخیر سرعت گرفت و بعد از سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد که در فاز نخست با 30 هزار تولید کار خود را آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه تولید این کارخانه از سمند به پژو پارس تغییر پیدا کرد گفت: این کارخانه از حدود 40 یا 50 روز پیش تولید آزمایشی خود را با بیش ‌از 100 نیروی بومی آغاز کرده و در حال تولید است و تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان برای این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

رازانی از دیگر طرحهای قابل بهره‌برداری در این سفر را دو سد زمکان در دالاهو و جامیشان در سنقر و کلیایی با 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: بودجه امسال نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش یافته و مرحله نخست تخصیص انجام شده است.

901

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟