Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه شمال غرب کشور (مرند) با اشاره به اینکه این شعبه گسترش سبد تولیدات را در دستور کار دارد، گفت: تحقیق برای تولید آنتی‌ژن‌های برونشیت، گامبورو و EDS در شعبه مرند در حال انجام است تا به عنوان واکسن‌های کشته طیور به بازار داخل و خارج کشور عرضه کنیم.

دکتر علی آمقی با اشاره به فعالیت‌های موسسه رازی شعبه شمال غرب کشور(مرند) اظهار کرد: موسسه رازی شعبه مرند با سابقه بیش از 20 سال، عمده واکسن‌های کشته طیور را تولید می‌کند و علاوه بر تامین واکسن‌های طیور کشور، گسترش سبد تولیدات را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر تحقیق برای تولید آنتی‌ژن‌های برونشیت، گامبورو و EDS در این شعبه در حال انجام است تا ترکیبات مختلفی از این آنتی‌ژن‌ها را به همراه آنتی‌ژن‌های نیوکاسل و آنفلوآنزا به عنوان واکسن‌های کشته طیور به بازار داخل و خارج کشور عرضه کنیم.

رئیس موسسه رازی شعبه مرند خاطرنشان کرد: در بخش تولید و معاونت تضمین کیفیت این شعبه نیز به طور جدی بر روی نزدیک کردن استانداردهای تولید به استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و مستندسازی‌های مربوطه تلاش می‌شود تا زمینه‌های لازم برای صادرات محصولات این شعبه فراهم شود.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم در 5 سال آینده، علاوه بر اینکه سبد فراگیرتری از فرآورده‌های بیولوژیکی کشته طیور را ارائه دهیم، زمینه برای صادرات این محصولات نیز فراهم شود.

دکتر آمقی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن نیوفلورازی بعنوان تنها فرآورده تولیدی در موسسه رازی شعبه مرند تولید می‌شود، گفت: ظرفیت تولید این واکسن در شعبه مرند 500 میلیون دز است که به دلیل عدم کشش مناسب بازار در سال گذشته 300 میلیون دز از این واکسن تولید شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه رازی، وی خاطرنشان کرد: امید است با رفع موانع موجود، سالانه حداقل 500 میلیون دز از این واکسن که 50 درصد از سهم بازار ایران را به خود اختصاص داده، در موسسه رازی شعبه مرند تولید شود و به مصرف برسد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب

«رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» عنوان سه کتاب جدید سوره مهر در حوزه نمایشنامه است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

«رازی بین من و تو»، به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی «علی»، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود. ...

«در تنم زمستان شد» اثری از مصطفی سیفی برشی از زندگی رونیا یک دختر کرد ایزدی است که چند سال اسیر داعش بوده و اکنون پس از فرار از دست داعش به آلمان گریخته، اما یک روز مرد داعشی که سال‌ها رونیا را اسیر کرده، وارد خانه او می‌شود. ...

خاطرات شنیدنی یک نفوذی

«روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» نمایش‌نامه دیگری است که به قلم محمدرضا آریان‌فر به چاپ رسیده است. آریان‌فر در این کتاب، چهار نمایشنامه شامل «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر»، «آن‌گاه که خدا از دهان سنگ ترانه می‌خواند»، «کسی در خواب‌هایم قدم می‌زند» و «سراغ خواب‌هایم را از باد بگیر» را به نگارش درآورده است.

«رازی بین من و تو» با شمارگان 300 نسخه، «در تنم زمستان شد» با شمارگان 500 نسخه و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» با شمارگان 500 نسخه در بازار کتاب موجود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است