Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه حامی دولت شرق در سرمقاله شماره دیروز خود به شخصیت‌های به ظاهر اصولگرا و اصلاح‌طلبی پرداخت که بیشتر از این که به این دو جریان تعلق داشته باشند به فکر حفظ منافع خود در قدرت هستند!

سرویس سیاسی -

در بخشی از این یادداشت آمده است : کسانی هستند که این روزها دم از کابینه فراجناحی می‌زنند. این افرادِ اصلاح‌طلبِ اصولگرایِ پایدارچی که همواره در جمع اصلاح‌طلبان بوده و به‌اصطلاح از سبد رأی آنان به مجلس و شورا راه یافته‌اند، اینک نعل‌ وارونه می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاه از رفع حصر می‌گویند و گاه از کابینه فراجناحی و دفاع از اصولگرایان که مگر چه اشکالی دارد که در کابینه هم اصولگرایان باشند و هم اصلاح‌طلبان!
سردبیر شرق در ادامه افزوده است : این اصلاح‌طلبان که دم از اصولگرایی می‌زنند نه دل در گروِ جناح خود دارند و نه اصولگرایان. آنان صرفا به منافع درازمدت خود در بدنه قدرت می‌اندیشند که در هر شرایطی از آن حذف نشوند. متأسفانه در چهار دهه بعد از انقلاب این افراد که اصول سیاسی نداشته‌اند در شکاف جناح‌های سیاسی بالیده و بالا رفته‌اند و باید اعتراف کرد که تعداد این‌دست چهره‌ها در میان اصلاح‌طلبان بیشتر از اصولگرایان است.
نویسنده در ادامه ایده کابینه فراجناحی را به چالش کشیده و نوشت : هر دولتی حق دارد کابینه‌ای را شکل دهد که خواسته نهایی مردم است. در اینجا دولت نمی‌تواند با مخالفان و منتقدان خود با سعه‌صدر برخورد کند. چنین سعه‌صدری موجب می‌شود آرا، حق و سلیقه مردم مخدوش شود. مهم‌تر از همه اینکه جای منتقدان و مخالفان در کابینه دولت نیست.
شرق از اپوزیسیون نوازی با صندلی کابینه گلایه می‌کند‌، او منتقدان را اپوزیسیون می‌نامد ولی به این سؤال پاسخ نمی‌دهد که آیا اپوزیسیون بازی با صندلی مسئولیت‌های نظام از قوه مجریه تا مقننه صحیح است، افرادی که در صندلی مسئولیت این نظام نشسته و لباس اپوزیسیون نظام پوشیده‌اند یا می‌خواهند بپوشند شایستگی این سمت را می‌توانند داشته باشند؟!

ضعف دیپلماسی دولت به گردن تیم فرهنگی کابینه افتاد!
در چهار سال گذشته همواره مدعیان اصلاحات از ضعف رسانه‌ای تیم روحانی سخن گفته‌اند و این که این تیم نتوانسته است موفقیت‌های دولت را به گوش همگان برساند‌، در این راستا در حالی که بسیاری از حامیان دولت وزارت خارجه را گل سر‌سبد کابینه می‌دانستند و به این سؤال پاسخ نمی‌دادند که اگر موفق‌ترین عضو کابینه وزیر خارجه بوده چرا از برجام هیچ عاید ایران نشده است در روزهای گذشته عدم موفقیت دولت در حوزه دیپلماسی نیز به گردن تیم رسانه‌ای کابینه انداخته می‌شود.
روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در این زمینه طی یادداشتی نوشت : در زمینه دفاع از مظلومیت و قربانی شدن کشورمان به دست تروریسم و جدا کردن باورهای ارزشی و انقلابی ما از تفکر افراطی و داعشی یکی از اساسی‌ترین حرکات این تیم باید باشد. امیدواریم در دولت دوازدهم اولین حرکت ترمیم و تقویت تیم رسانه‌ای بوده و این نقصان فرهنگی سریعا اصلاح شود. چرا که در موضوع رفتارهای ناخوشایند و غیرمنطقی بعضی از کشورهای همسایه، ضعف تیم رسانه‌ای باعث اصرار و پیشرفت معاندین منطقه‌ای می‌شود. تا آنجا که کشور همسایه افغانستان ما را متهم به ضعف مدیریت در منابع آبی کرده است. بی شک علاوه بر شرایط جدید منطقه‌ای ضعف دیپلماسی دولت یازدهم در رفتارهای ناخوشایند برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان، کویت ، بحرین و ...نقش داشته است و دولت آینده بایستی فکری در این زمینه بکند.

رشد کاغذی بودجه عمرانی!
روزنامه اعتماد در شماره دیروز خود در گزارشی اقتصادی با عنوان «رشد کاغذی بودجه عمرانی» به موضوع بودجه اختصاص یافته به عمران کشور پرداخته است.
در ابتدای این نوشتار آمده است: «در جداول منتشر شده از عملكرد بودجه‌اي دولت در سال گذشته رشد ٥٤ درصدي تخصيص اعتبارات عمراني خودنمايي مي‌كند. ٤٢ هزار ميليارد تومان منابعي كه در سال‌هاي گذشته هيچگاه از محدوده ٢٦ هزار ميليارد تومان فراتر نرفته بود؛ در كارنامه دولت مي‌درخشد. اما جزييات تخصيص اين منابع نشان مي‌دهد كه بالغ بر ٢٤ هزار ميليارد تومان از اين عدد افتخار‌آميز اوراقي است كه دولت به پيمانكاران اعطا كرده است. اوراقي كه تا مرحله نقد شدن فاصله دارد.»
این گزارش در ادامه افزوده است: «در كنار كسري بودجه ٦١ هزار ميليارد تومان دولت در سال گذشته و هزينه‌هايي كه هر سال رشد فزاينده‌اي را تجربه مي‌كند؛ تخصيص منابع به بخش عمراني همواره با تنگدستي انجام مي‌شد و ديوار كوتاه بخش عمراني سبب مي‌شد از آنچه براي توسعه كشور پيش‌بيني شده بود؛ كسر شود و به ساير بخش‌ها اعطا شود.»

توبه این خواننده را قبول نمی‌کنیم!
در حالی که آموزه‌های دینی و اخلاقی می‌گوید پذیرش توبه هر انسان گناهکاری مختص خداوند متعال است و هیچ کسی نمی‌تواند هیچ انسانی را از توبه کردن بازداشته و مدعی عدم پذیرش توبه او شود و یا خود را در جایگاه توبه‌پذیر قرار دهد روزنامه‌های مدعی اصلاحات در روزهای گذشته به سبک زندگی جدید یک خواننده که روزگاری مسیری دیگر را طی می‌کرد می‌تازند و به آن حمله‌ور می‌شوند.
روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد روز گذشته در یادداشتی به قلم پروانه سلحشوری نماینده اصلاح‌طلب تهران نوشت : نکته بسیار مهم و قابل ذکر این است که در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم است که هنرمندان و ورزشکاران تیپ‌های متفاوتی از عموم مردم گذاشته باشند، اما تاکنون این امر در کشور ما پذیرفته نشده است و برای یک تتوی بسیار کوچکِ یک ورزشکار بر بازوی خود یا لباس متفاوت، به کمیته انضباطی کشیده می‌شود و محرومیت و جریمه را بر او اعمال می‌کنند، یا اگر بازیگری لباس متفاوتی در فستیوال‌های هنری بپوشد، جنجال در کشور به پا می‌شود.اکنون شاهد این امر هستیم که می‌گویند تتلوی تتویی توبه کرده است و به جمع یاران اصول‌گرا پیوسته است. البته ایشان توبه نکرده است، و اصول‌گرایان هم می‌دانند! فارغ از صحت یا عدم صحت ادعای پروانه سلحشوری درباره این که در دنیا مرسوم است هنرمندان تافته جدا بافته‌ای از مردم باشند و لباس‌های خاص بپوشند بایستی از او پرسید در چه جایگاهی مقام توبه‌پذیری را به خود اختصاص داده و  کدامین ملائک به وی خبر داده‌اند که آن فرد توبه نکرده است؟! جالب است که همین جریان تا چندی پیش مدعی بود حکومت مسئول بهشت و جهنم افراد نیست و نباید کاری به این کارها داشته باشد اما امروز به خود اجازه می‌دهد توبه افراد را هم بپذیرد یا نه!

تقلای زنجیره‌ای‌ها برای به‌کارگیری فتنه گران در کابینه دوازدهم
روزنامه آرمان در گزارشی با عنوان «روحانی در منگنه مطالبات و معاملات» با استناد به صحبتهای اخیر علی مطهری نوشت:«اگر وزیر کارآمد و لایق اصلاح‌طلب معرفی شود، اصولگرایان نباید با حرف‌هایی مثل اینکه او در سال ۸۸ چنین نظری داشته یا فلان حرف را زده پس فتنه‌گر است، کشور را از نیروهای دلسوز و توانمند محروم کنند».
گفتنی است جماعتی که در فتنه و آشوب نیابتی سال ۸۸، بر پر کردن تک تک خانه‌های جدول دشمن اصرار ورزید، حرمت شکنان روز عاشورا را «مردمان خداجو»! نامید، در برابر جمهوریت و اسلامیت ایستاد، روی اسلام در عبارت جمهوری اسلامی خط کشید، با دروغ تقلب، جشن مردم سالاری دینی را تبدیل به دستمایه بی‌ثبات سازی 8 ماهه کشور و معبرگشایی برای نفوذ دشمن کرد و سرانجام؛ آدرس تحریم‌های فلج‌کننده را به دشمنان داد، هیچگاه سزاوار بکارگیری در پست‌های کلیدی کشور نیستند.

روحانی و برجام مدیون پدرم هستند!
«حمیدرضا عارف» فرزند «محمدرضا عارف» در مصاحبه‌ای که روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد آن را منتشر کرده است مدعی شد سال 1392 رای پدرش بیشتر از روحانی بوده و او به خاطر اخلاق کناره‌گیری کرد و اگر این گونه نمی‌شد معلوم نبود امروز برجامی امضا شده بود!
وی در این گفت‌و‌گو اظهار می‌دارد «‌می‌توانم راحت بگویم رای آقای دکتر از آقای روحانی بالاتر بود. ولی آقای دکتر حرف زده بود. گفته بود که اگر رهبران اصلاحات به این نتیجه برسند که من نباشم، انصراف می‌دهم. آقای دکتر گفت که من اخلاق را زیر پا نمی‌گذارم.»
حمیدرضا عارف ادامه می‌دهد « توی یک لحظه آقای دکتر عارف تصمیم گرفت. اگر تصمیم نمی‌گرفت، معلوم نبود که آیا امروز برجامی ‌امضا می‌شد، آیا اتفاقات خوب دیگر و حداقل این آرامش پیش می‌آمد؟»
در روزهای گذشته سهم خواهی مدعیان اصلاحات از روحانی تشدید شده است ، آنان پیروزی رئیس‌جمهور در انتخابات را مدیون خود می‌دانند و از این رو معتقدند روحانی بایستی کابینه را با هماهنگی اصلاح‌طلبان چینش کند.
نکته دیگر این که فرزند عارف به این سؤال پاسخ نمی‌دهد که اگر رای عارف از روحانی بالاتر بوده و طبیعتا پیروز انتخابات می‌شد آیا به قراردادی چون برجام تن می‌داد یا نه؟

انتقاد از ایجاد فضای لابی در شورای شهر
روزنامه مردم سالاری در شماره دیروز مصاحبه «محسن هاشمی» را منتشر کرده است. او که به همراه بیست نفر دیگر از اصلاح‌طلبان به شورای شهر تهران راه یافته در مصاحبه‌اش گفته است: «یکی از مشکلاتی که می‌تواند در دوره آینده بر سر راه توسعه تهران ایجاد شود، مسئله شخص محوری در انتخاب شهردار به جای برنامه محوری است، اعتقاد بنده آن است به جای صحبت کردن بر سرگزینه‌های مختلف شهرداری که طبعا به حاشیه سازی و ایجاد اختلاف و بحثهای غیراصولی منجر می‌شود باید به برنامه محوری در حوزه مدیریت شهری بیاندیشیم.»
وی در ادامه ضمن انتقاد از ایجاد فضای لابی در شورای اصلاح‌طلب شهر گفته است: « شورای منتخب برنامه و رویکرد بنیادین خود را برای اداره و توسعه شهر مشخص کند و براساس ویژگی‌های برنامه مدیریت شهری، گزینه مناسب  که برای اجرای آن برنامه توانمندی مناسب داشته باشد را انتخاب کند، به بیانی دیگر هر مدیری برای اجرای هر برنامه‌ای مناسب نیست بنابراین طرح بدون هدف اسامی مختلف و ایجاد فضای لابی چندین گزینه برای تصدی شورا پیامدهای مناسبی ندارد.»

چرا وزارت دفاع مدافع رئیس‌جمهور نیست؟!
در حالی که از نام وزارتخانه « دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح » معلوم و مشخص است که این وزارتخانه بایستی مدافع کشور و پشتیبان نیروهای مسلح باشد روزنامه‌های زنجیره‌ای در ادامه تلاش برای حذف و اضافه در کابینه حمله به وزیر دفاع را در دستور کار خود قرار داده و این سؤال را مطرح کرده‌اند که چرا دهقان مدافع رئیس‌جمهور و دولت نیست؟!
در بخشی از گزارش روزنامه زنجیره‌ای قانون در این زمینه آمده است : وزارت‌دفاع بايد رويه فراجناحي داشته باشد و منافع ملي را در نظر بگيرد ولي اينكه يك رئيس‌جمهور، فردي را براي اين وزارتخانه انتخاب مي‌كند بي‌شك همراهي با كل كابينه و رويكردهاي دولت را نيز از مؤلفه‌های انتخاب او به حساب مي‌آورد.
نویسنده در ادامه آورده است : با وجود فعاليت‌هاي تحسين‌برانگيز وزارت‌دفاع در اين سال‌ها ولي گاهي اخباري از اين وزارتخانه زمزمه مي شد كه چندان دلنشين نبود. همخواني وزارت‌خانه‌ها با دولت و رئيس‌جمهور امري است كه نمي‌توان از آن دوري كرد و روحاني نيز بي‌شك انتظار ندارد كه وزيران، در سلطه او باشند ولي اينكه از وزارت تحت امر دولت يازدهم به رقيب روحاني كمك شود، جاي تامل دارد.
هر چند روزنامه زنجیره‌ای قانون وزارت دفاع را یک وزارت فراجناحی می‌نامد ولی در ادامه می‌گوید بایستی وزیر دفاع وابسته به یک جریان و جناح خاص بوده و به جای کار ویژه خود یعنی دفاع از کشور و پشتیبانی نیروهای مسلح مدافع رئیس‌جمهور و دولت باشد!

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق

انتشار اخبار مذاکره از سوی محافل خبری نزدیک به آمریکایی‌ها(رسانه‌های فارسی صدای آمریکا در تهران) و تکذیب آن در تریبون‌های رسمی نشانه میل بایدن به تشویق تهران به گفتگو است!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز شنبه هشتم اردیبهشت در حالی چاپ و منتشر شد که سیاه و سپید اوراق زدایی از بودجه دولت، اوج‌گیری تنش‌ها در دانشگاه‌های امریکا در پی حمایت از غزه و پیگیری دیپلماسی اقتصادی با آفریقا پس از آسیا و برگزاری کنکور در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

ارسال چند پیام از سوی آمریکایی‌ها و سپس تکذیب آن حکایت از سردرگمی کاخ سفید همچنان مورد استقبال رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار دارد، روزنامه آرمان ملی در سرمقاله خود با عنوان « پالس‌های مذاکراتی» نوشته است:

این روزها اخبار مختلفی از احتمال تبادل پیام بین ایران و آمریکا در رسانه‌ها منعکس می‌شود که باید این تبادل پیام را به منزله ارسال پالس‌های مثبت به منظور جلوگیری از تنش‌آلود شدن فضا بین دو سویه پرونده هسته‌ای یعنی ایران و آمریکا تحلیل کرد و آن را به فال نیک گرفت.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است:

چرا که هر مقدار شاهد کاهش تنش دو سویه باشیم می‌توان به بهبود شرایط و استفاده از ابزارهای دیپلماتیک امیدوار بود. آنچه در ارتباط با موشک‌پرانی‌های ایران علیه اسرائیل اتفاق افتاد این بود که پالس‌هایی میان ایران و آمریکا تبادل شد. آمریکایی‌ها از طرق مختلف و حتی از طریق عربستان پیام دادند که قرار نیست که آمریکا وارد نبرد ایران و اسرائیل شود.

روزنامه شرق نیز در گزارشی با عنوان « نگرانی افراطی‌ها از احتمال مذاکره» خط گفتگوی مستقیم میان ایران و آمریکا پس از عملیات وعده صادق را پیش کشیده و می‌نویسد:

بلافاصله پس از پاسخ نظامی ایران به حملات اخیر اسرائیل، زمزمه‌های احتمال مذاکره با آمریکا افزایش پیدا کرد. اگرچه‌ ایران و آمریکا انجام چنین مذاکراتی را تکذیب کردند، اما آیا امروز بهترین فرصت برای اقدام به مذاکره مستقیم نیست؟ ‌ ایران این برتری را که با عملیات ۲۶ فروردین به دست آمد، برای چه کاری نیاز دارد؟ قرار است نگه داشته شود تا روزی که دوباره آنها احیانا با یک عملیات متقابل، ورق را برگردانند؟ تصور آنها از آینده چیست؟ کدام کشوری همیشه در موضع‌ برتری مانده و از آن خارج نشده است؟ موضع‌ برتری اگر به کار گرفتن امتیاز در دیپلماسی نخورد، قرار است به چه کار بیاید؟ البته به این پرسش تنها یک دسته‌ جواب روشنی خواهند داد؛ آنهایی که بدون ترس و واهمه می‌گویند: «ما قصد داریم این شرایط برتری را ادامه دهیم تا به یک جنگ فراگیر وارد شده و کار را یکسره کنیم». ‌آیا در میان جریان رادیکال، کسی هست که بتواند به این صراحت دست به چنین اعترافی بزند؟

روزنامه هم‌میهن نیز همین خط خبری را پیش برده و در گفتگو با سیدمحمد صدر اجرای برجام و FATF اولویت نظام را اولویت اصلی کشور خواهنده است؛ در بخشی از این گفتگو آمده است:

در عین حال دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد که قضایای مسکوت و معطل‌مانده از گذشته مانند برجام و FATF را نیز حل و فصل کند، چراکه تا این قضایای دیپلماتیک حل‌وفصل نشود، ما از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی شدید ناشی از آن رنج خواهیم برد.

الان آمریکا در شرایط خاصی قرار دارد. در شش ماه گذشته هم مشخص شد که آمریکایی‌ها به دنبال مشارکت در جنگ یا گسترش بحران در منطقه نیستند و تا این حد مشخص شده‌است که سیاست آمریکا این است که جنگ غزه در سراسر خاورمیانه گسترش پیدا نکند، پای کشورهای دیگر به آن کشیده‌نشود و آمریکا درگیر یک منازعه جدید در منطقه نشود.

انتشار این دست اخبار از سوی محافل خبری نزدیک به آمریکایی‌ها(رسانه‌های فارسی صدای آمریکا در تهران) و تکذیب آن در تریبون‌های رسمی نشانه میل بایدن به تشویق تهران به آغاز مذاکراتی است که با دادن مشوق‌هایی ایران را در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا مهار کند. به‌عبارتی‌دیگر آمریکایی‌ها پس از مشاهده ضرب دست ایران در عملیات وعده صادق به این نتیجه رسیده‌اند که افزایش فشار بر ایران کارکرد خود را ازدست‌داده و تنها گزینه فعال روی میز گفتگو است.

در حال حاضر این سوال مطرح است که این جریان چرا تجربه های گذشته را مدنظر داشته و باور نمی کند که دشمنی امریکا با مذاکره برطرف نمی‌شود؟ واقعیت آن است که آمریکا دنبال منافع خودش در ایران است. از دیگر سو در شرایطی که عملیات وعده صادق علاوه بر نشان دادن قدرت سخت جمهوری اسلامی و اراده ملت ایران و قدرت نرمی را نیز میان جبهه مقاومت و تمامی مخالفان جبهه استکباری خلق کرده سخن گفتن از ترس برخی کشورهای منطقه از ایران امتداد دادن عملیات روانی صهیونیست بوده و تکرار آن شائبه دار می باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق