Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد:خوشبختانه طی چند سال اخیر تغییر و تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی صورت گرفته و این امر مدیون و مرهون تلاش و زحمات مسوولان این واحد دانشگاهی است.

حسین بدیعی افزود: امیدواریم تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان رو به تعالی و پیشرفت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: سال گذشته طی جلساتی که برگزار شد؛ قرارشد بودجه پژوهشی دانشگاه ها به صورت عملیاتی پیگیری شود و امسال نیزتأکید بسیاری برروی موضوع اجرایی شدن بودجه وجود دارد وبزودی از واحدهای دانشگاهی میخواهیم تا کنترل های لازم برسطح واحدها را انجام داده وفعالیت ها و بودجه مربوط به آنها را پیگیری کنند.

این مسوول دانشگاهی اضافه کرد: طی چند ماه گذشته بحث پیش بینی بودجه مطرح بوده ودقت نظر مسوولان امردراین پیش بینی ها وعملیاتی شدن بودجه بسیار حائزاهمیت است.

بدیعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش می کنیم ابزار لازم از جمله نرم افزار بودجه را در اختیار مسوولان و کارشناسان مربوطه قرار داده و کنترل های لازم را در این خصوص داشته باشیم گفت: بحث آموزش در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بزودی جلسات آموزشی مربوطه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از برنامه توسعه دانشگاه به عنوان پایه اطلاعاتی و برنامه ریزی ها برای تنظیم بودجه یاد و خاطرنشان کرد: حدود یک سال از برنامه پنجم سپری شده و لازم است گزارش مربوط به عملکرد برنامه پنجم و خروجی تمامی استان ها را در اختیار داشته باشیم.

حسین بدیعی همچنین یادآور شد: نامه ای به تمامی استان ها درخصوص برنامه استراتژیک ابلاغ گردیده و قرار است طبق هماهنگی های صورت گرفته؛ دراین زمینه جلسات مرتبط برگزار و خروجی های لازم دریافت شود.

وی در پایان افزود: برگزاری این جلسات و کارگاه ها تمرینی برای ورود به بحث برنامه ششم و راهی برای ارزیابی سامانه خواهد بود تا درصورت لزوم؛ به روزرسانی های لازم صورت گرفته و برنامه ششم به خوبی پیگیری شود.
در ادامه این جلسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های دانشگاه آزاد اسلامی؛ بخش برنامه و بودجه است عنوان کرد: دکتر حسین بدیعی جزو با سابقه ترین نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بودجه بوده و در تنظیم و تدوین برنامه و بودجه دانشگاه نقش مهم و برجسته ای داشته است. علیرضا اقدامی اظهار کرد: قریب به اتفاق واحدهای دانشگاهی در پرداخت حقوق پرسنل و نیروهای خود با مشکل مواجه هستند و از همین رو بحث تنظیم وکنترل بودجه واحدهای دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان با بیان اینکه جلسه بررسی عملکرد بودجه پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان یک نشست تخصصی می باشد اظهار امیدواری کرد خروجی و ماحصل این جلسه راهی برای رفع مشکلات مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
گفتنی است پیش از آغاز این نشست؛ حاضران با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی؛ با آرمان های والای نظام و انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود 4 هزار دانشجو و 91 عضو هیأت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد علوم و تحقیقات، برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی اداره کل طرح و برنامه، بودجه و تعالی سازمانی با رهنمودهای قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و معاونت توسعه و مدیریت منابع این واحد، موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی به شرح زیر شده است:

بیشتر بخوانید: دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات و شرکت ملی انفورماتیک سند همکاری امضا کردند

ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ (فرآیند رسیدگی به شکایات ذی‌نفعان)؛

ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ (سنجش میزان رضایت‌مندی مشتری)؛

ISO ۲۱۰۰۱:۲۰۱۸ (استانداردسازی مدیریت آموزشی مبتنی بر نیازهای فراگیران)؛

ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ (مدیریت شایستگی و توسعه افراد)؛

گواهینامه ISO ۲۱۰۰۱ و گواهینامه ISO ۱۰۰۱۵؛ برای نخستین ‌بار در سطح دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کسب شده است.

گفتنی است، اقدامات صورت گرفته در فرآیند کسب گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO پیرو تاکیدات دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و متمرکز بر محورهای سند تحول و تعالی این دانشگاه، محقق شده است.

لازم به ذکر است، در مسیر دریافت این چهار گواهینامه، "محور راهبردی دانشگاه سرآمد و پاسخگو" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری مشتمل بر ارتقاء پاسخگویی و قابلیت حل مسئله، توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی و ارتقاء جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی، مدنظر قرار گرفته است.

همچنین "محور راهبردی دانشگاه کارآمد و پایدار" مبتنی بر تحقق اهداف مندرج در بسته کاری شامل دستیابی به سازمان یادگیرنده، فعالیت‌های منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای و تحول در فرهنگ سازمانی، از دیگر ضرورت‌های تبیین شده جهت دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین المللی ISO در واحد علوم و تحقیقات، بوده است.

بر اساس این گزارش، گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ذیل توسط شرکت کیفیت و انطباق پویا (KQR) دریافت شده است که ISO۱۰۰۰۲ و ISO۱۰۰۰۴ تحت لیسانس Benchmark certificate انگلستان و گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ISO۲۱۰۰۱ و ISO۱۰۰۱۵ تحت لیسانس استرالیا، صادر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229476 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد