Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: فرمانده دریابانی استان مازندران از شهادت سردار شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین انجام مأموریت خبر داد.

هوشنگ حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از شهادت سردار شهید غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین ماموریت به شهادت رسید، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سیریک، سریعاً این خبر در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکیپ گشت خودروی به سراکیپی فرمانده پایگاه دریابانی سیریک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام گشته که در حین گشت زنی خودروی گزارش شده به رویت مرزبانان رسید.

حسینی عنوان کرد: مرزبانان با رعایت جوانب ایمنی اقدام به تعقیب خودروی مذکور کرده که در همین حین یک دستگاه خودروی پژو 405 در قالب اسکورت، خود را به خودروی مأمورین رسانیده و با وارد آوردن ضربه به خودروی مأمورین موجب واژگونی آن شد.

فرمانده دریابانی استان مازندران، تصریح کرد: بر اثر این واژگونی سردار "غلامرضا صادقی‌فرد" به دلیل شدت جراحات در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نایل و راننده آن نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس تحت درمان است.

وی با بیان اینکه در خاتمه شهادت سردار "صادقی‌فر" را خدمت آقا امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله)، کلیه همرزمانش، ملت شهید پرور ایران و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

فرمانده دریابانی استان مازندران با بیان رشادت‌های سردار شهید صادقی‌فر، تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر وی از محل مسجد جامع شهرستان ساری در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا یک مردادماه آغاز و تا میدان شهدا ساری ادامه خواهد داشت و از آنجا با انتقال شهید به شهرستان قائم‌شهر بعد از تشریفات جاری او را در محل زادگاهش در روستای "بالا لموک" به خاک می‌سپارند

فرمانده دریابانی استان مازندران در پایان، گفت: ملت ما هرگز ایثار و فداکاری شهدا را از یاد نخواهد برد و رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه مرزبانان و دریابان جان برکف ناجا هرگز فراموش نمی‌شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان موسی جهان بیکی پدر شهید در این دیدار گفت : شهادت فرزندم، را افتخار می دانم که نصیب ما شده است.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا نیز در این دیدار گفت : شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل گشت .

شهید جواد جهان بیکی شانزدهم فروردین امسال در حمله تروریستی جنوب شرق کشور در چابهار به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت