Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@03:08:52 GMT

ضیافت شام مدیرعامل نفت آبادان با بازیکنان صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۳۰۱۰

ضیافت شام مدیرعامل نفت آبادان با بازیکنان صنعت نفت

به گزارش وانانیوز، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان، اسفندیار دائم الذکر در ابتدای این ضیافت اظهار کرد: امیدوار هستم که با برنامه ریزی بسیار خوب آقای کمالوند، سرمربی ارزنده صنعت نفت و تلاشهای آقای عیسی زاده، مدیرعامل موسسه صنعت نفت، این تیم به جایگاه اصلی خودش در فوتبال کشور دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امیدوارم این تیم باعث سرفرازی مردم و شهر آبادان باشد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان افزود: مجموعه پالایشگاه آبادان در کنار تیم فوتبال صنعت نفت است و از آقای کی شمس میخواهم که در صورت پیروزی مقابل استقلال پاداش ویژه ای برای تیم در نظر بگیرد.
علی عیسی زاده، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان نیز در این نشست اظهار داشت: این نشست برای همدلی و هماهنگی هر چه بیشتر بین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مدیران شرکت پالایش نفت برگزار شده است.
وی ادامه داد: امیدوار هستم که با حمایت مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان در پایان لیگ در جایگاه شایسته ای قرار بگیریم.
فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت آبادان نیز ضمن تقدیر از مسئولان شرکت پالایش نفت آبادان و هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: امیدوار هستم که صنعت نفت شرایط بهتری نسبت به لیگ قبل داشته باشد.
وی افزود: فوتبال آبادان علیرغم پیشینه بسیار خوب متاسفانه در سالیان اخیر نتوانسته که در فوتبال کشور مطرح باشد.
کمالوند بیان کرد: تنها تفریح مردم آبادان فوتبال است، امیدوارم دل آنها را شاد کنیم.
وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را میکنیم که با همت بازیکنان و حمایت مسئولان باعث سربلندی مردم قهرمان آبادان باشیم.
شایان ذکر در این ضیافت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد از پیراهن جدید تیم فوتبال صنعت نفت برای لیگ هفدهم رونمایی شد.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله بلوک «شازند» قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس قانون، بانک های کشور مکلف به خروج از بنگاه داری هستند، بانک ملی ایران در راستای عمل به قانون و اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج از بنگاه داری بانک ها اقدام به واگذاری سهام شرکت پتروشیمی شازند به منظوراجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر کرد.

بر اساس اطلاعیه عرضه ای که شرکت زیر مجموعه بانک ملی ایران (سرمایه گذاری گروه توسعه ملی) در جراید، سامانه کدال و سایت شرکت بورس منتشر کرد ۵۱.۳۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند آگهی شد و پس از طی مراحل قانونی به صورت نقدی به پالایش نفت تهران که ۷۰ درصد مالکیت آن در اختیار سهام عدالت است واگذار شد.

اما اخیراً این واگذاری که گام مهمی در راستای خروج از بنگاه داری از سوی یک بانک دولتی بود و عواید آن قطعاً در چرخه کسب و کار محوری بانک ملی ایران به کار گیری خواهد شد درگیر برخی حواشی و جو سازی ها شد. به نقل از برخی منابع شایعاتی در خصوص این واگذاری موفق که از قضا در راستای تکمیل زنجیره ارزش پالایش نفت تهران سرمایه گذاری سودمندی برای این مجموعه است در بازار مطرح شده است.

در خصوص این معامله و حواشی مطرح شده اخیر مهدی زمانی معاون عملیات بازار شرکت بورس تهران به «مهر» این طور توضیح داد و گفت: شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به عنوان مالک ۵۱.۳۲ درصد از پتروشیمی شازند وفق مقررات اقدام به آگهی بلوک «شاراک» مورخ ۵ اسفند ۱۴۰۲ کرد.

براساس اطلاعیه عرضه در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ این بلوک عرضه شد و پالایش نفت تهران پس از احراز شرایط متقاضیان خرید به عنوان خریدار این بلوک اقدام به شرکت در حراج کرده و موفق به خرید این بلوک شد.
این معامله بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اجرایی شد و مورد معامله از شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به پالایش نفت تهران فروخته شد.

کد خبر 6094001 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان