Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا مختاری مسول انفورماتیک سما تهران نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در مدارس گفت: در سال 1390 در راستای طرح هوشمند سازی ، تصمیم گرفتیم تا نسبت به راه اندازی مرکزی به عنوان متولی فعالیت های مربوط به مهارت های هفت گانه ICDL در مدارس تهران اقدام نماییم. در ابتدا امر ، دو واحد آموزشی دبیرستان های پسرانه و دخترانه سما 2 دوره دوم به عنوان مراکز اصلی کار خود را آغاز کردند که بعد از موفقیت های بدست آمده سایر مدارس نیز در این راستا گام های موثری را برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسول انفورماتیک سما تهران در خصوص دوره های برگزار شده گفت: دوره E-KIDS برای ابتدایی ، دوره E- ITIZEN و ICDL CORE برای دبیرستان های دوره اول و دوم تدریس می شود.

وی با اشاره به استقبال این دوره ها از سوی دانش آموزان افزود: با توجه به بازخورد خوبی که دریافت کردیم ، دوره های دیگری نیز نظیر طراحی وبلاگ ، وب سایت ، برنامه نویسی ،فتوشاپ و ...نیز در مدارس در حال برگزار است.

محمدرضا مختاری افزود: آزمون ها با نظارت مرکز بنیاد ICDL ایران به صورت آنلاین برگزار می شود و پس از قبولی دانش آموزان مدرک بین المللی از کشور ایرلند شمالی برای آنان صادر می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگروه ICDL سما تهران ، فعالیت های مربوطه را رصد می کنند، ادامه داد: با هم فکری و هم اندیشی کارگروه مربوطه و برگزاری جلسات به صورت دوره ای ، نقاط قوت و ضعف فعالیت ها گوشزد می شود و امروز درصدد هستیم تا دانش آموزان بعد از فارغ التحصیل شدن از مدارس سما ، مدرک بین المللی ICDL را نیز به همراه داشته باشند.

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان