Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نقل و انتقالات اروپا پس از چند روز که خبر خاصی را در پی نداشت بسیار پر خبر شده و تیم های بزرگ اروپایی در حال ارائه پیشنهاد های مختلف و جذب بازیکنان دیگر تیم ها هستند. در این میان تیم هایی مانند بایرن مونیخ ، رئال مادرید و آرسنال در چند روز گذشته فعالیتی را در این بازار نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ جزیره

لیگ جزیره این روز ها شاهد یار گیری بسیار قوی تیم هایی مانند چلسی ، منچستر یونایتد و آرسنال است . الیته دیگر تیم های این لیگ هم در چند روز گذشته بسیار پر خبر بوده اند و بازیکنان زیادی را جذب کرده اند.

چلسی

آنتونیو کونته سرانجام خرید بزرگ چلسی را با صید موراتا از رئال آغاز کرد . آبی های لندن که در ابتدای بازار نقل و انتقالات فعالیت خاصی نداشتند در چند روز گذشته پیشنهاد های زیادی را ارائه دادند و بازیکنان مختلفی را جذب کرده اند.مولر ، دنیلو ، بنجامین مندی و رایان برنارتز از دیگر گزینه های چلسی برای نقل و انتقالات امسال هستند.

منچستر یونایتد

مورینیو بر خلاف یکی – دو هفته گذشته به سراغ بازیکنان خاصی نرفته است و کم تر از همیشه در این بازار فعالیت داشته است. وراتی و بیل از گزینه هایی هستند که این مربی کهنه کار پرتغالی به دنبال جذب آن ها برای فصل پیش رو است.مسئولان منچستر با روملو لوکاکو، ویکتور لیندلوف و آندرس پریرا به توافق رسیده اند و قرارداد امضا کردند.

منچستر سیتی

گواردیولا که در چند وقت گذشته فعالیت چندانی در این بازار نداشته ظاهرا به دنیلو برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده است . البته هنوز این خبر قطعی نیست و احتمال دارد این بازیکن به چلسی هم بپیوندد.

آرسنال

ونگر بر خلاف گذشته در چند روز گذشته خبر ساز نبوده و ظاهرا توپچی های لندن دیگر علاقه ای برای جذب بازیکنی در این بازار ندارند و فقط رافینیا را از بارسلونا زیر نظر دارد.

لیورپول

لیورپولی ها در این بازار نقل و انتقالات کمتر از دیگر تیم های بزرگ فعالیت داشته اند اما بازیکنان خوبی جذب کرده اند آخرین خبر از لیورپول حاکی از آن است که احتمالا تا چندی دیگر لیورپول درخواست جذب مولر را به بایرن ارائه دهد.لازم به ذکر است که اندرو رابرتسون رسما با لیورپولی ها قرداد امضا کرد.

لالیگا اسپانیا

باشگاه های اسپانیایی به قدری از ستارگان فوتبال سود می برند که در این بازار بیشتر نقش فروشنده را بازی کردند تا خریدار با این حال بارسلونا سرانجام پس از مدت ها فعالیت خود را در این بازار برای جذب بازیکن جدید آغاز کرده است.

بارسلونا

بارسایی ها سرانجام در این بازار خبر ساز شدند آن ها که در چند وقت گذشته به دنبال بازیکن خاصی نرفته بودند در این هفته به سراغ کوندوگیبا رفته اند و بار دیگر پیشنهاداتی را به وراتی و امباپه ارائه داده اند . همچنین شنیده شده که مسئولان این باشگاه با پائولینیو برای پیوستن به این تیم در زمستان صحبت هایی داشته اند.مسئولان بارسلونا در بازار نقل و انتقالات خواهان جذب کوتینیو بازیمکن لیورپل شدند و دیبالا را نیز زیر نظر دارند.

رئال مادرید

رئالی ها در چند وقت اخیر فعالیتی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند وتنها بازیکنان خود را به تیم های دیگر فروخته اند که از جمله آن ها می توان به موراتا اشاره کرد.موناکویی ها برای انتقال امباپه به تیم رئال مادرید مبلغ 190 میلیون یورو درخواست کرده است.

سری آ ایتالیا

باشگاه های ایتالیایی در چند روز گذشته بسیار خبر ساز بودند و نقل و انتقالات بزرگی را در این بازار انجام داده اند . یوونتوس ، میلان و اینتر باشگاه هایی بودند که حضور خوبی در این بازار داشته اند.

یوونتوس

یووه ای ها که چندی پیش بونوچی را به میلان فروخته بودند دی شیلیو را از این باشگاه خریدند به غیر از این بازیکن با شزنی هم قرارداد رسمی امضا کردند . آن ها همچنان در این بازار فعال هستند و دنبال بازیکنانی چون کیتا بالده ، مولر و برنادسکی هستند.جرارد دلفئو که مسئولان یوونتوس او را از مدت ها قبل زیر نظر داشتند به توافق اولیه رسیده است.یووه به غیر از بازیکنان نام برده به دنبال جذب کریخوویاک و برنارسکی نیز هستند.

میلان

مسئولان میلان ایتالیا با بازیکنانی نظیر لوکاس بیلیا، لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان اوغلو، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگز، فرانک کسیه، آندرا کونتی و فابیو بورینی قرارداد امضا کردند.میلانی ها هنوز از ارائه پیشنهاد به بازیکنان مختلف و خرید دست نکشیده اند و در چند روز گذشته با آندره بلوتی و دیگو کاستا ( البته برای یک نیم فصل ) به توافق رسیده اند آن ها همچنان به دنبال کالینچ و بنزما هم هستند.

اینتر

اینتری ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند . به تازگی سراغ بازیکنانی چون اینیستا ، کیتا بالده و وچینیو رفته اند.گفتنی است مسئولان اینتر با دنلیه پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار به توافق رسیده اند.

رم

مسئولان رم ایتالیا با گریگوری دیفرل، ماکسیم گونالونس، برونو پرس، ماریو روی، ژوان ژسوس، هکتور مورنو، فدریکو فازیو و ریک کارسدروپ قرارداد امضا کردند. رمی ها همچنان حضور قدرتمندی در این بازار نداشته اند اما به دنبال بازیکنانی چون ریاض محرز و کولاروف هستند.

لوشامپیونه فرانسه

لیگ فرانسه در چند وقت گذشته بیشتر شاهد فروش بازیکنان این لیگ به دیگر تیم های ایتالیایی بوده است اما تیمی مانند پاری سن ژرمن حضور خوبی در این بازار داشته و به دنبال بازیکنان مختلفی رفته است.

پاری سن ژرمن

پاریسی ها در چند وقت گذشته بسیار خبر ساز بوده اند و به سراغ بازیکنانی چون الکسیس سانچس ، نیمار ، گبیا و پارتریک شیک رفته اند آن ها همچنین در این مدت خوان فیوث آرژانتینی را هم جذب کرده اند.طبق اخبار رسانه های اروپایی نیمار بازیکن بارسلونا به توافق نهایی با فرانسوی ها رسیده است.

موناکو

موناکویی ها در این بازار بیشتر فروشنده بودند تا خریدار با این حال آن ها هنوز خرید چندانی انجام نداده اند و تلاش خود را بیشتر بر روی حفظ امباپه گذاشته اند.

انتهای پیام /

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

 

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • گل‌زنیِ داور در اروپا که سوژه رسانه‌ها شد | ویدئو
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار