Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،رضا خادم کیمیایی گفت: این تعمیرات در مدت 14 روز و با بیش از 40 هزار نفر ساعت در بخش تعمیرات، نسوزکاری، نظافت صنعتی، تعمیرات مرکزی مطابق برنامه و با رعایت موارد ایمنی انجام شد.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت ها در طول این توقف برنامه ریزی شده افزود: تعویض تقسیم کنندۀ شارژ گندله به کوره، تعمیرات قسمت های داخلی و خارجی کوره، ترمیم موضعی نسوز داخل ریفورمر و لوله های خروجی گاز ریفورمر، سرویس و تعویض لوله های مشعل‌های ریفورمر، اصلاح نسوز داگ‌لگ‌های ریفورمر و تعمیر و سرویس اسکرابرها، کولرها و تجهیزات سیالاتی از مهمترین فعالیت های در این مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم کیمیایی گفت: تعویض باندل‌های رکوپراتورها، سرریز کاتالیست و تنظیم سامانه های تعلیق ریفورمر، اصلاح بیس الکتروموتور کمپرسورهای48A/B و تخلیه و سرویس کلاریفایر G و تعمیر و بازسازی کولینگ تاور G، تعمیرات اساسی والوها و لوله های پمپ خانۀ H، سرویس پانل ها و تجهیزات برق و همچنین طرح افزایش ظرفیت فن دودکش ریفورمر مدول A از دیگر فعالیت های این تعمیرات بود که با همت و تلاش کارکنان در بخش های مختلف انجام شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر