Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در خبرهای چند روز قبل داشتیم که داریوش یزدی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یک فصل دیگر در سمت خود ابقا شد.

داریوش یزدی که پیش از این نیز سرمربیگری تیم‌های استقلال اهواز، نفت مسجد سلیمان و بازی در تیم‌های استقلال تهران و خوزستان را در کارنامه خود داشته در فصل گذشته توانست تیم نفت گچساران را تا مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال بالا برده و این تیم را به عنوان پدیده جام حذفی معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش یزدی در فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال توانست با تیم نفت و گاز گچساران رتبه دوم خط حمله فوتبال ایران را از آن گچسارانی‌ها کند و چندین بازیکن بومی فصل گذشته این تیم به تیم‌های لیگ برتری راه پیدا کردند.

یزدی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نفت و گاز گچساران در میان سایر گزینه‌ها توانست با این باشگاه به توافق نهایی برسد و یک فصل دیگر سکان هدایت این تیم لیگ دسته دومی اما با قدمت و ریشه 50 ساله را برعهده گیرد.

وی همچنین گزینه اصلی سرمربیگری تیم‌های اروند خرمشهر، استقلال اهواز، بعثت کرمانشاه و به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران و پیشنهاد دستیار ویسی در تیم استقلال خوزستان را پس از پایان فصل 96-95 داشته که در این میان باشگاه نفت و گاز گچساران را برای ادامه همکاری پذیرفت.

امید بود در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بتواند با هدایت این سرمربی نام آشنا درخشش خوبی در سطح فوتبال کشور داشته باشد.

داریوش یزدی عنوان کرد: مدت زمان این اردو 10 روز و هدف آن جذب بازیکنان جدید و آماده سازی بازیکنان است.

وی ادامه داد: در این اردو بدنسازی تیم زیر نظر مربی بدنساز انجام خواهد شد و تعدادی از بازیکنان بومی فصل گذشته به تهران اعزام شده و سایر بازیکنان نیز در این اردو به جمع نفتی می پیوندند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی که انجام شده پیش‌بینی می‌کنم اردو تهران برای تشکیل ساختار تیم لازم و اساسی است.

وی همچنین استقبال بیش از 400 نفر از بازیکنان رده های سنی در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را نشان از علاقمندی منطقه جنوب کشور به رشته فوتبال دانست و افزود: این بازیکنان می‌توانند به عنوان ذخایر ورزش استان و منطقه جنوب بستگی به میزان توانایی و آمادگی آنها به کار گیری شوند.

یزدی تأکید کرد: باشگاه نفت و گاز گچساران پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد و بایستی این مسیر به شکل منظم و حرفه ای برای جوانان علاقمند هموار شود.

با این وجود در حالی که یزدی در کنار تیم در تهران حضور داشت به یکباره باخبر شدیم این مربی شب گذشته با مدیران این تیم به توافق نرسیده و تمرینات این تیم زیر نظر بهمن فرازمند مربی گچسارانی که سال گذشته دستیار یزدی بوده است، به همراه بیاتی دستیار سابق نادریان سرمربی اسبق نفت و جمعی از مربیان گچسارانی که به تهران رفته‌اند مدیریت می‌شود.

برخی از منابع آگاه از نزدیک شدن نادریان به نیمکت نفت نیز خبر می‌هند و برخی دیگر نیز از بهمن فرازمند می‌گویند مهم این است که تکلیف تیم هر چه سریع‌تر مشخص شود.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ فیلیپو اینزاگی در آستانه بازگشت به نیمکت سالرنیتانا!

اینزاگی احتمالا دوباره هدایت سالرنیتانا را به عهده خواهد گرفت

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه سالرنیتانا در آستانه تغییر دوباره مربی خود قرار دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که این باشگاه برای بازگشت فیلیپو اینزاگی به نیمکت، مذاکراتی را با او آغاز کرده است. اینزاگی در ماه فوریه به دلیل عملکرد ضعیف تیمش از کار برکنار شد، اما حالا این باشگاه در تلاش برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر، در حال بررسی بازگرداندن او است. گفتنی است اینزاگی تا پایان فصل جاری با سالرنیتانا قرارداد دارد و تنها در صورتی به این تیم باز می گردد که قراردادش تمدید شود.

سالرنیتانا در حال حاضر در قعر جدول سری آ قرار دارد. در اولین دوره حضور اینزاگی در این باشگاه، او در 16 بازی لیگ 10 امتیاز کسب کرد، اما در نهایت پس از شکست مقابل امپولی از کار برکنار شد.

گفتنی است فابیو لیورانی که جانشین اینزاگی شده بود، در 5 بازی‌ای که هدایت سالرنیتانا را بر عهده داشته، تنها یک امتیاز کسب کرده است. سالرنیتانا اکنون با 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل، 11 امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • دربی بزرگ فوتبال زنان ایران، به دعوا کشید
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • عجیب اما واقعی؛ فیلیپو اینزاگی در آستانه بازگشت به نیمکت سالرنیتانا!
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • انتخاب چهارمین سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان
  • رقابت ۲۰۰ فوتسالیست یزدی در جام رمضان
  • رشد ۳ درصدی مرسولات اداره کل پست فارس در مقایسه با اسفند سال گذشته
  • مدیرعامل سابق پرسپولیس به دستور یک وزیر حذف شد!