Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن رحیمی صاحب‌کلاس‌ترین کشتی‌گیر وزن ٥٧ کیلوگرم دنیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد طلایی درباره حذف حسن رحیمی از تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: حسن رحیمی صاحب‌کلاس‌ترین کشتی‌گیر وزن ٥٧ کیلوگرم دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک قهرمان بزرگ با پنج مدال المپیک و جهان است. رحیمی چند سال است که از ناحیه مینیسک پا و زانو دچار آسیب دیدگی است. این آسیب امروز دیگر جدی شده و باید به زودی عمل جراحی کند و به همین دلیل نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی (رضا اطری) برای شرکت در رقابت های جهانی فرانسه در اولویت خواهد بود، اما ملی‌پوش اعزامی به مسابقات طبق نظر کادر فنی و تایید نهایی شورای فنی تعیین می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: کمیل قاسمی یک قهرمان ملی و پرافتخار برای کشتی ایران است. او قهرمان شجاعی است که همانند حسن رحیمی در این سال‌ها زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده اند و مردم خاطرات زیادی از افتخارافرینی‌های فراموش نشدنی آنها به یاد دارند اما وی در مسابقات انتخابی تیم ملی نتوانسته نفر برتر مسابقات در وزن خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی پاریس 15 روز مانده به مسابقات در تمامی اوزان مشخص و به صورت رسمی اعلام می‌شود.

طلایی با اشاره به اینکه حسن رحیمی و کمیل قاسمی در این سال‌ها با تمام وجود برای افتخارآفرینی کشتی ایران در مسابقات بین‌المللی تلاش کرده‌اند و کادر فنی قدردان زحمات آنها است، در پایان گفت: سال پس از المپیک، سال پوست اندازی در کشتی جهان است و با اعتماد به جوانان، به رقابت‌های پاریس می رویم، زیرا هدف‌گذاری ما ترکیبی ایده ال برای رقابت‌های المپیک 2020 توکیو است و قطعا مردم با آگاهی از این ترکیب جوان و بعضا کم تجربه در کنار تیم ملی کشتی آزاد ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا