Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد اظهار داشت: پس از دو سال فعالیت مستمر عامل توسعه خوشه کسب وکار سوهان قم امروز با برگزاری شورای راهبردی این خوشه برنامه سال سوم آن که سال پایانی فعالیت رسمی عامل توسعه نیز هست طرح و پس از اظهار نظر فعالان خوشه سوهان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این نشست عملکرد خوشه سوهان طی دو سال گذشته مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت گفت: با گزارشات ارائه شده توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت، عامل توسعه خوشه سوهان و رئیس اتحادیه سوهان خوشبختانه دستاوردها و موفقیت‌های خوبی در سطح استان، کشور و بخش صادرات بدست آمده که تدوام این حرکت مستلزم هم افزایی و حفظ انسجام موجود بین عامل توسعه و ذینفعان این خوشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی نژاد ایجاد کنسرسیوم‌های صادراتی، دورهای آموزشی و تفاهم نامه‌های مطالعاتی و علمی را از مهم‌ترین اقدامات خوشه طی دوسال گذشته برشمرد و تصریح کرد: در راستای توسعه بازارهای صادراتی این محصول شیرینی سوغات قم دو موضوع بسته بندی و ماندگاری بعنوان چالش‌های اساسی به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم کارهای فنی و مطالعاتی این دو بحث محوری نیز با تلاش و زحمات خود فعالان خوشه سوهان در آینده ای نه چندان دور به نتیجه برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم سال سوم و پایانی فعالیت رسمی عامل توسعه خوشه سوهان را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: توجه به تمام مراحل مقدماتی تهیه مواد اولیه محصول تا آموزش نیروهای فعال و متخصص از سطح کارگاه تا مدیریت و تولید و فروش گرفته تا تلاش برای صادرات و شناسایی بازارهای منطقه ای و فرا منطقه ای جدید می‌تواند اثرگذاری و ماندگاری فعالیت‌های عامل توسعه خوشه را به تثبیت برساند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها