Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@14:46:34 GMT

مقایسه هاچبک‌های کم مصرف بازار

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۵۷۳۵

مقایسه هاچبک‌های کم مصرف بازار

به گزارش جام جم آنلاین از خبرماشین، این کوچولوها جای پارک زیادی نیاز ندارند، در ترافیک راحت تر هستند و برای زندگی شهری و به عنوان ماشین دوم خانواده یک ایده آل واقعی به شمار می آیند.

میتسوبیشی میراژ خودرویی مدل 2017 خودرویی است که در آبان ماه 95 توسط شرکت آرین موتور رونمایی و فروش آن آغاز شد. میتسوبیشی میراژ جدید با مصرف سوخت بسیار کم، قیمت ایده آل و ظاهر جدید خود دارای کاپوت، جلوپنجره، سپرهای جلو و عقب چراغ های جلو و مه شکن بازطراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات بدنه این خودرو تنها به منظور اسپرت تر و جذاب تر ساختن میراژ نبوده اند بلکه میتسوبیشی از این فرصت برای بهبود آیرودینامیک به منظور به حداکثر رساندن بهره وری سوخت و در عین حال کاهش وزن بهره برده است.

هیوندای i10 که چند ماه است تولید و فروش آن توسط شرکت کرمان موتور آغاز شده، خودرویی است که علی رغم کوچک بودن، جذاب، اسپرت و جوان پسند است. در نمای جلو، دی لایت ها در کنار چراغ های کشیده جذابیت به ظاهر خودرو بخشیده است.

از نظر ابعاد، میراژ در طول، عرض، ارتفاع، فاصله دو محور و گنجایش صندوق عقب از هیوندای i10 بزرگ تر اما وزن کمتری دارد. میراژ به یک پیشرانه 3 سیلندر 1200 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 5 مجهز شده که قدرتی معادل 79 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر با 106 نیوتون متر را توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. هیوندای i10 نیز به یک پیشرانه 1248 سی سی با استاندارد آلایندگی یورو 6 مجهز شده است. حداکثر قدرت تولید شده 86 اسب بخار و حداکثر گشتاور 121 نیوتون متر و گیربکس به کار رفته از نوع 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است.

شتاب صفر تا 100 میتسوبیشی میراژ 13 ثانیه و هیوندای i10 13.8 ثانیه است. حجم باک میتسوبیشی 35 لیتر بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک هیوندای 40 لیتر بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی 6.2 لیتر است.

میتوبیشی میراژ مجهز به 6 ایربگ (2 عدد جلو، 2 عدد جانبی و 2 عدد پرده ای)، کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین جلو و عقب همراه با پیش کشنده، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، چراغ های جلو زنون HID، چراغ روز LED جلو، چراغ های LED عقب، مه شکن جلو، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، تنظیم ارتفاع فرمان، چراغ ترمز سوم بر روی باله عقب، تریم داخلی مشکی، فرمان با طرح مشکی پیانویی با کنترل های سیستم صوتی بر روی آن، دسته دنده چرمی، صندلی عقب های تاشو، سیستم ایزوفیکس، کامپیوتر سفری به همراه صفحه نمایشگر اطلاعات چندگانه (پیمایش، مصرف سوخت و ...)، پورت USB، بلوتوث هندزفری، 4 بلندگو، آیینه های جانبی با گرم کن به همراه راهنما روی آن، گرم کن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید (Keyless) و استارتر، کروز کنترل است.

هیوندای i10 مجهز به 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم پخش MP3، دارای 4 بلندگو، سنسور پارک عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب، دی لایت، ABS، EBD، ESC، کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان است.

میتسوبیشی میراژ با قیمت 78 میلیون و 900 هزار تومان و هیوندای i10 با قیمت 71 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود. هر دو خودرو دارای 5 سال گارانتی شرکت مربوطه هستند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2928237147285735063 برچسب‌ها : خودرو میتسوبیشی میراژ هیوندای i10 مقایسه هاچبک‌های کم مصرف بازار لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها وقتی صدها دختر کویتی توسط ایران نجات یافتند/ آلزایمر سیاسی، گسلی زیر پایه‌ اریکه قدرت در کویت سقوط دلخراش دختر ۱۸ ساله مازندرانی از بالای ساختمان + فیلم چالش جدید برای اعزام حجاج گفت‌وگو با مادری که سر بریده پسرش را در تلگرام دید+عکس نوستالژی مهرآوه شریفی نیا در کنار مادرش + عکس ایران مستاجر خوبی نیست! مهران مدیری رکوردشکن شد مورچه قدرتمند! +عکس شوخی بی مزه آمریکا با ایران به روایت یک نماینده مجلس بچه گراز لقمه چپ پیتون شد لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها مقایسه هاچبک‌های کم مصرف بازار رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران کارلوس گون: خودروسازم، نه سیاست‌ مدار درخت پالم زن هندی را کشت اینجا زندان است یا هتل ۵ ستاره؟! + عکس اعزام تیم دیپلماتیک به عربستان ظرف 10 روز آینده/ بررسی علل دعاوی دولت و مردم در کمیته ویژه مجلس بزودی کاغذهایی که در یک چشم بهم زدن اسکناس می شوند وقتی صدها دختر کویتی توسط ایران نجات یافتند/ آلزایمر سیاسی، گسلی زیر پایه‌ اریکه قدرت در کویت نگاهی به مخوف‌ترین جنگ‌افزارهای روسی + عکس مواد مخدر در گلدان‌های خانگی + عکس آخرین مطالب همه سایت 10:04 مقایسه هاچبک‌های کم مصرف بازار 10:03 رفتار متفاوت رنو و پژو در ایران 10:02 کارلوس گون: خودروسازم، نه سیاست‌ مدار 10:02 یک بدل جدید ایرانی دیگر برای لیونل مسی +عکس 10:01 راه‌های غلبه بر ترش کردن 10:01 آغاز طرح ضربتی اعطای وام ازدواج 10:01 گران‌ترین ناو جهان به نیروی دریایی آمریکا پیوست +عکس 10:00 درخت پالم زن هندی را کشت 09:46 سرطانی که به قد هم بستگی دارد! 09:45 زوج مشهور فوتبالی - هنری یک گام دیگر به جدایی نزدیک شدند فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور اعضای هیئت علمی و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

مدرس دانشگاه و مشاور خانواده در این نشست گفت: در جهان دو معلم وجود دارد، نخست روزگار است که به قیمت جان ما به ما درس می‌دهد و دیگری معلمانی هستند که به قیمت جانشان به ما درس می‌دهند، وظیفه معلمان در قبال جامعه و انسان‌ها وظیفه بسیار حساس و بس خطیر است و معلم باید علاوه بر آموزش علم به دانش‌آموزان و دانشجویان به آنان درس اخلاق بیاموزد.

امیرحسین افضلی ادامه داد: امروزه به دلایل شرایط ایجاد شده در زندگی ما، مشکلات متعددی در زندگی انسان‌ها به وجود آمده است. در این رهگذر باید تلاش کنیم که بار مشکلات را چه در زندگی خود و چه در زندگی دیگران کمتر کنیم. مهم‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم در زندگی، مفاهیم درونی هستند. انگیزه یکی از مفاهیم درونی است که به طور مثبت روی انسان تأثیر گذاشته و معیار‌های زندگی را مشخص می‌کند، انگیزه به انسان، قدرت تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کوچک را می‌دهد، کمرنگ شدن انگیزه در زندگی‌های ما یکی از معضلاتی است که در کمین جوامع امروزی است.

وی متذکر شد: عدم وجود و یا کمبود آرامش در زندگی یکی دیگر از مشکلات ماست که نبودن آن، حادث شدن مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت. مقایسه کردن بین شخص و دیگران نیز یکی دیگر از مشکلات زندگی امروزی است، با مقایسه خود با دیگران باعث می‌شویم که دیگران زندگی ما را کنترل کنند، مقایسه غالبا بین نقاط مثبت زندگی دیگران با فرد مقایسه‌گر صورت می‌پذیرد، اگر مقایسه به صورت طبیعی باشد می‌تواند انگیزه را افزایش دهد و زندگی را متحول کند، ولی اگر مقایسه به صورت نادرست باشد، نابودگر می‌شود و زندگی را به تباهی می‌کشاند.

مدرس دانشگاه و مشاور خانواده در ادامه با اشاره مبحث شکرگزاری و قدردانی از داشته‌ها بیان کرد: در حالت عادی افکار و نیاز انسان‌ها، افکار و فعالیت‌های آنان را به سمت کمبود‌ها و رفع آنها سوق می‌دهد. این نیاز و افکار می‌تواند انسان را از داشته‌هایش دور کند، داشته‌هایی که شاید آرزوی بسیاری از افراد دیگر باشد، شکرگزاری برای داشته‌ها، یک قدرت است، قدردان بودن و سپاسگزاری، یک ویژگی خوب و مثبت است که می‌تواند باعث بهبود و رشد زندگی شود و شادی و پیشرفت زیادی برای فرد به وجود بیاورد. شکرگزار بودن از شرایط، ساده‌ترین، بی‌هزینه‌ترین کار در زندگی است که با صرف کمترین وقت و انرژی، بالاترین تاثیرگذاری را روی زندگی خواهد داشت.

در پایان برنامه از اعظم محمودی، عضو هیئت علمی گروه پرستاری و مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، به‌عنوان استاد منتخب سال ۱۴۰۲ و از امین پورصفر، عضو هیئت علمی و مدیر گروه آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه، به عنوان استاد ساعی، فعال و مسئولیت‌پذیر سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه