Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در این دوره از مسابقات، برگزیدگان استانی در رشته های هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، آفرینش های ادبی و رسانه و فضای مجازی با یکدیگر رقابت می کنند .

انصاری افزود : مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری از امروز در نیشابور آغاز می شود و پنجم مرداد به کار خود پایان می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

آغاز سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری از امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی گفت: دعوتنامه رسمی از سوی مسئولان موسسه جاکیم، نهاد برگزارکننده این مسابقات در کشور مالزی برای معرفی نمایندگان کشورمان به این رویداد بین‌المللی دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مالزی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: تا دوره گذشته همواره دعوت‌نامه معرفی شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق برای ما ارسال می‌شد، اما بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته در دوره شصت و چهارم، علاوه بر قرائت تحقیق برای حضور شرکت‌کننده در رشته حفظ کل قرآن در بخش آقایان نیز دعوت‌نامه دریافت شده است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه رایزنی‌ها برای تعاملات بیشتر بین مسابقات ایران و مالزی ادامه دارد، افزود: پس از اضافه شدن رشته حفظ کل قرآن به مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در سال‌های گذشته، این اولین بار است که از ایران دو شرکت‌کننده اعزام می‌شود.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور به رایزنی با مسئولان برگزارکننده مسابقات قرآن مالزی برای حضور یکی از استادان قرآنی کشورمان در گروه داوری اشاره و اضافه کرد: امیدوارم در نهایت خللی در این رایزنی‌ها و تعاملات مثبتی که ایجاد شده وارد نشود و این امر منجر به اعزام یک گروه کامل شامل قاری، حافظ و داور ایرانی به مسابقات مالزی شود.

مجیدی‌مهر درباره زمان‌بندی برگزاری شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی گفت: بعد از دو مرحله‌ای شدن مسابقات قرآن ایران در دوران کرونا که منجر به برگزاری مسابقات به صورت مرحله مقدماتی (مجازی) و نهایی (حضوری) شد، مسابقات مالزی نیز در چند سال اخیر به این صورت برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس آنچه اعلام شده است، مرحله مقدماتی به صورت مجازی اردیبهشت خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود مرحله نهایی نیز در تابستان امسال برگزار شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اسامی نمایندگان کشورمان در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس