Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش بی‌باک نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی سرپرست پالایشگاه ششم پارس جنوبی با بیان این مطلب گفت: فازهای 15 و 16 با توجه به فعالیت‌های باقیمانده و اصلاحی از زمان طرح امسال تعمیرات گسترده‌ای را پشت سر خواهد گذاشت و واحدهای مختلف مکانیک، برق، ابزار دقیق، مهندسی و ... باید یک‌هزار و 680 درخواست کار را بررسی و انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ولی‌پور افزود: تعمیرات این پالایشگاه در دو شیفت کاری 12 ساعته انجام می‌شود که در شیفت صبح حدود 500 نفر و در شیفت شب حدود 300 نفر مشغول کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه این پالایشگاه با توجه به عدم تکمیل نیروی انسانی در بخش پیمانکاری با حدود 40 درصد نیروی سایر پالایشگاه‌ها تمام فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، اظهار داشت: 45 درصد تعمیر تجهیزات در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی و 55 درصد در کارگاه خود پالایشگاه ششم انجام می‌شود.

احمد نصیری، رئیس تعمیرات مکانیک پالایشگاه ششم نیز در ادامه با اشاره به تحویل این پالایشگاه در اواخر بهمن‌ماه سال 94 گفت: بازه طولانی تعمیرات امسال به‌دلیل اصلاح موارد مختلف در طرح و تغییرات در طراحی ابتدایی است.

وی در ادامه گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌های تعمیراتی امسال ارائه کرد و گفت: با توجه به طراحی ابتدایی امکان بازرسی مبدل‌‌های پالایشگاه وجود ندارد که برای تغییر 46 مورد از این تجهیز برنامه‌ریزی شده است و امسال باید ورودی و خروجی 16 مورد از این مبدل‌ها اصلاح شود.

بر پایه این گزارش، یکی از کارهای مهم تعویض زانوهای خط 30 اینچ در مسیر ورودی به ردیف‌های گازی فاز 15 است که با توجه به شرایط به وجود آمده باید 33 زانویی این مسیر در یک بازه 12روزه تعویض شود.

بر اساس این گزارش تولید فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به زودی با تکمیل تمام بخش‌های خود و انجام برنامه‌های تعمیراتی و حل مشکلات باقیمانده از طرح از میزان طراحی نیز افزون می‌شود و آمادگی لازم را برای زمستان با تولید حداکثری و استمرار تولید خواهد داشت.

انتهای پیام/م


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی