Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی، ابوالحسن فیروز آبادی در نخستین روز نمایشگاه الکامپ و در بازار از سالن الکام استارز که بزرگترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه بین المللی الکامپ به دلیل حضور شرکت‌های نوپا و اینترنتی است، گفت: جو حاکم در سالن الکام استارز بسیار پر انرژی و سازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عوامل برگزاری نمایشگاه به دلیل ارتقای چشمگیر کیفی و کمی الکام استارز امسال نسبت به سال گذشته کمال تشکر را دارم.

فیروز آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: من از مسئولان می‌خواهم که برای تماشای توانمندی‌های جوانان ایرانی و نوآوری و پیشرفت شرکت‌های نوپا به سالم الکام استارز بیایند.

دبیر عالی شورای فضای مجازی نسبت به مشکلات حوزه استارت آپی گفت: نوآوری حوزه‌ای است که همواره قانون نسبت به دستاوردهای نوآورانه آن تاخیر دارد اما برگزاری رویدادهایی از این دست باعث می‌شود مسوولان متوجه تغییراتی که در فضای اشتغال و کارآفرینی کشور به وجود آمده بشوند و با تعدد ذی‌نفعانی که نیازمند تغییر قوانین و وضع قوانین به‌روز و کارآمد هستند قانون‌گذاران هم به حمایت بیشتر از فضای کارآفرینی کشور بپردازند.

فیروز آبادی در پایان بازدید از سالن الکام استارز گفت: برای تمامی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ آرزوی موفیقیت دارم، با رفع قانونی و تسهیل در فرآیندهای راه اندازی کسب و کارها، اقتصاد ایران به شکوفایی‌ که شایسته نام ایران است، دست خواهد یافت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در جمع مهمانان خارجی از کشور‌های مختلف، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، نشانه تحریم‌‎ناپذیری ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم