Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اردبیل - پروژه پل غیر هم‌سطح قدس اردبیل به لحاظ زمان‌بندی تأخیر نداشته و با سرعت اجرا می‌شود .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه روز اردبیل تصریح کرد: تاکنون هیچ پروژه عمرانی اردبیل با سرعت پروژه پل قدس اجرا نشده است .

وی افزود: پروژه به صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است و پیش بینی شده تا ۱۰ روز دیگر فاز نخست آن یعنی میدان بیضی‌شکل به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل متذکر شد: ترافیک حاصله در محدوده اجرای پروژه به دلیل وسعت عملیات آن غیرقابل‌اجتناب است و انتظار می‌رود شهروندان صبورانه این ترافیک مقطعی را تحمل کنند.

لطف‌اللهیان در خصوص علت طولانی شدن روند محدودیت ترافیکی پل قدس اضافه کرد: قبلا اعلام شده بود که ۱۵ روز بعد از مسدودی اطراف پل محدودیت ترافیک خواهیم داشت که عملاً به دلیل اینکه هفته اول تردد خودروها ادامه داشت محقق نشد.

وی همچنین در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه و اظهاراتی مبنی بر اجرای آن با بدهی مالی اضافه کرد: تأمین مالی مطابق قرارداد پروژه و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بخشی به صورت نقدی و بخشی غیر نقدی و تهاتر است.

شهردار اردبیل در خصوص بدهی شهرداری نیز اضافه کرد: فعلاً تفریغ بودجه شهرداری محاسبه نشده و نمی‌توان در خصوص میزان بدهی شهرداری رقمی اعلام کرد.

لطف‌اللهیان با اشاره به محاسبه تفریغ سال گذشته در سال جاری با آگهی شهرداری اضافه کرد: بودجه شهرداری سال گذشته تقدیم شورا شد و قبل از عید نوروز بودجه نهایی و به شهرداری ابلاغ شده است.

48

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد