Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) از رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت معصومه (س) در صبح میلاد خبرداد و گفت: این سازه در ضلع غربی ضریح حد فاصل رواق بالاسر و مسجد اعظم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد جواد جهانگیری ظهر امروز در تشریح برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در جمع خبرنگاران از رونمایی از پنجره فولاد حرم حضرت معصومه (س) در صبح میلاد خبرداد و اظهار داشت: این سازه در ضلع غربی ضریح حد فاصل رواق بالاسر و مسجد اعظم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آستان مقدس حصرت معصومه (س) به اعزام کاروان‌های سفیران کریمه در سه قالب استانی، ملی و بین‌المللی خبر داد و افزود: کاروان سفیران کریمه در ایام دهه کرامت به استان‌های گیلان، گلستان، سمنان، چهارمحال بختیاری، البرز، اصفهان، یزد، تهران، همدان، فارس و مشهد اعزام می‌شوند.

به گفته وی، اعزام سفیران کریمه به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، هند، پاکستان و استرالیا با هدف ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان سراسر دنیا در زیر پرچم اهل‌بیت (س) به‌عنوان الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی و نیز ارتباط با تشکلات شیعی در سراسر جهان صورت می‌گیرد.

جهانگیری با بیان اینکه سفیران کریمه استانی به امامزادگان، بیمارستان‌ها و ندامتگاه‌های استان اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار خانواده شهدا و جانبازان، بازدید از آسایشگاه معلولان و سالمندان، حضور در بند نسوان و بازدید از بیمارستان‌ها از جمله برنامهای سفیران کریمه است.

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آستان مقدس حصرت معصومه (س) ادامه داد: تولیت اعتاب مقدس از جمله تولیت عتبه کاظمی، تولیت عتبه علوی، تولیت عتبه حسینی، تولیت آستان قدس رضوی، تولیت حرم شاهچراغ، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم و تولیت مسجد مقدس جمکران در برنامه روز میلاد می‌ه‌مان آستان مقدس حضرت معصومه (س) خواهند بود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت