Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کردستان از راه اندازی کتابخانه عمومی شهرستان قروه در صورت تخصیص اعتبار تا یک سال و نیم آینده خبرداده است!!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسراب خبر، صبح امروز خبرگزاری مهر با انتشار خبری از جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان به بیان سخنان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کردستان پرداخته است که اسماعیل احمدی از تکمیل شدن پروژه کتابخانه عمومی شهرستان قروه تا یک سال و نیم آینده آن هم در صورت تخصیص اعتبار خبر داده است!!

وی در سخنان خود در این خصوص مجری پروژه های کتابخانه های عمومی استان کردستان را اداره کل بنیاد مسکن ذکر کرده و گفته:پروژه کتابخانه عمومی قروه هم در صورت تخصیص اعتبار آن تا یک سال و نیم اینده به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(متن این خبر)

این در حالی است که چندین بار وعده راه اندازی و تکمیل این پروژه از سوی دولتمردان به گوش رسیده است و هم اکنون پس از گذشت سال های بیشمار از کلید خوردن یک پروژه ساده در شهرستانی کوچک تازه می شنویم که اگر تخصیص اعتبار داشته باشد یک سال و نیم دیگر زمان لازم است تا تکمیل شود!!

کتابخانه عمومی شماره 2 قروه که قرار بود مکانی باشد برای علم آموزی و دانش افروزی امروز به مکانی تبدیل شده است که در خوشبینانه ترین حالت جایی امن برای سگ های ولگرد خیابان می شود که در غیر اینصورت باید به دنبال افراد معتاد و یا اراذل و اوباش بود.

از طرفی ساختمان نیمه کاره این کتابخانه نیز امروز به کلی تخریب شده است و در صورتی که عزمی برای تکمیل آن هم وجود داشته باشد بدون شک نیاز به تعمیرات اساسی و بازنگری مجددی خواهد داشت که شاید دیگر مقرون به صرفه نباشد.

متاسفانه بی توجهی دولتمردان به تکمیل این پروزه کار را به جایی می رساند که تازه اگر تخصیص اعتباری باشد در بهترین حالت ممکن یک سال و نیم زمان لازم است تا این کتابخانه تکمیل شود!!

جالب اینجاست که این پروژه تنها یک کتابخانه است حال اگردولتمردان ما به دنبال احداث یک مجتمع فرهنگی می بودند چقدر زمان برای تکمیل آن لازم بود؟؟

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است