Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:48:54 GMT

توقیف وانت آریسان با ۷ میلیارد کالای قاچاق

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۹۳۵۸

توقیف وانت آریسان با ۷ میلیارد کالای قاچاق

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه وانت آریسان حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: از این خودرو ۳۴۵ دستگاه تلفن همراه به ارزش ۷ میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد: پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار، توانست یک محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در جاده قزانچی توقیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله از مرزهای غربی کشور بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد داشتند محموله را پس از عبور از محورهای فرعی استان کرمانشاه، در استان های مرکزی کشور به فروش برسانند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یک دستگاه وانت آریسان در این زمینه توقیف و در بازرسی از آن ۳۴۵ دستگاه تلفن همراه هوشمند که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار امان اللهی گفت: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از هفت میلیارد ریال برآورد کرده اند، همچنین راننده خودرو نیز در این ارتباط دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

محموله سه میلیاردی گوشی قاچاق توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۶۷ دستگاه گوشی قاچاق خبر داد و گفت: ارزش این محموله بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله کالای قاچاق را که از کشور عراق خریداری شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: برهمین اساس تیم عملیاتی این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به محور تردد قاچاقچیان در جاده قزانچی به سمت کرمانشاه اعزام شدند و پس از چندین ساعت تحت کنترل قرار دادن محور، در نهایت خودروی مورد نظر را مشاهده و با تدابیر خاص پلیسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه ال ۹۰ در این زمینه، تصریح کرد: ۱۶۷ دستگاه انواع تلفن همراه فاقد مدارک مثبته گمرکی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ مرزبانی گفت: کارشناسان ارزش این محموله را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، همچنین یک متهم نیز در این ارتباط دستگیر و تحت بازجویی قرار دارد.

کشف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک متهم در این زمینه خبر داد.

سرهنگ "محمد رضا امیری" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق از طریق مرزهای جنوبی کشور کرده و قصد دارند آن را از طریق معابر فرعی استان کرمانشاه به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، لذا موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی، ساعت و مسیرهای حرکت و نوع خودروی حامل قاچاق شناسایی شد و اکیپی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق به محورهای مواصلاتی غربی اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از کنترل محور مورد نظر، در نهایت یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مشاهده و با اقدام به موقع مامورن این خودرو متوقف شد، همچنین دو متهم نیز دستگیر و به همراه خودرو و کالاهای قاچاق مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه در بررسی از خودرو بیش از سه هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شده است، گفت: طبق اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، که در این راستا پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی قرار دارد.

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه رانندگی هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از وقوع یک فقره تصادف در این شهرستان خبر داد و گفت در این حادثه رانندگی یک نفر کشته و ۹ تن نیز راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ "همتعلی شکری" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور هرسین به سمت پلیس راه، بلافاصله ماموران پاسگاه حومه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط عوامل انتظامی مشخص شد دو دستگاه پژو پارس که از پلیس راه به سمت هرسین در حال حرکت بودند با یک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه راننده هر سه خودرو و شش نفر از سرنشینان آنها مصدوم و راهی بیمارستان شدند، یک نفر از سرنشینان پژو پارس نیز در دم جان باخت.

سرهنگ شکری گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، همچنین وسایل نقلیه جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

وی از رانندگان خواست که در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه درهنگام رانندگی خودداری کنند.

کشف بیش از ۳۱۷ هزار سیگار قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۳۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ" رضا شیرزادی" بیان کرد: ماموران یگان امداد روز گذشته حین گشت زنی، به دو دستگاه خودرو سواری تیز رو در حوالی میدان امام حسین (ع) برخورد کردند که پس از مشکوک شدن به آنها با علایم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

وی افزود: خودروی متهمان بدون توجه به ایست پلیس با سرعت سرسام آور به مسیر خود به سمت مرکز شهر ادامه داده که یکی از خودرو ها با حرکات مارپیچ به قصد پوشش دادن خودروی دوم مانع خودرو گشت شده بود، در همین راستا با شیوه و شگرد های خاص پلیسی هر دو خودرو پیش از رسیدن به مرکز شهر را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پس از بررسی از خودروی متهمان تعداد ۳۱۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند که بنابر نظر کارشناسان ارزش این محموله ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر متهم در این زمینه، گفت: محموله کشف شده به اداره کالای قاچاق استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی