Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر جوان یاسوجی به خاطر تامین هزینه های زندگی و علاقه ای که به فعالیت در حوزه عطر و اسپری خوشبوکننده دارد شغلی را برای خود برگزیده است که بسیار جالب و درخور تحسین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس، گشت و گذار در خیابان فردوسی شهر یاسوج توجهم را به سوژه ای که بارها از کنار آن می گذشتم جلب کرد و همیشه برایم جای سوال بود که چگونه می توان در اتاقک کوچک یک در یک متری نیز رزق و روزی بدست آورد و در عین حال نیز شکر گذار لطف و رحمت الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل را به دریا زدم و پس از سلام و معرفی خود از وی خواستم تا به چند سوال کوتاه درباره شغل و مغازه ای که در آن فعالیت می کند پاسخ دهد که ابتدا برایش جالب بود که یک خبرنگار به سراغ وی آمده و می خواهد در این باره گزارش تهیه کند.

خانم اسدپور دختر جوان یاسوجی است که در اتاقک کوچکی در خیابان فردوسی شهر یاسوج به کار فروش عطر و اسپری خوشبوکننده و برخی لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول است و در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری می گوید و پاسخ این سوال که چگونه در این اتاقک بسیار کوچک به کسب و کار می پردازید که گفت: به دلیل عشق و علاقه ای که به کار فروش عطر و اسپری خوشبو کننده داشتم این شغل را برگزیدم به همین دلیل فضای محقر و کوچک ان نیز برایم لذت بخش است.

وی در پاسخ به این سوال که شهروندان با دیدن شما، این اتاقک کوچک و شغل عطرفروشی چه واکنشی نشان می هند که افزود: بسیاری از شهروندان با دین این صحنه سوال می کنند که در این اتاقک کوچک اذیت نمی شوید که بنده نیز عشق و علاقه به این کار را برایشان توضیح می دهم .

این دختر جوان یاسوجی با شاره به اینکه روزانه از 50، 100 و برخی روزها نیز تا 200 هزارتومان عطر و اسپری خوشبوکننده می فروشم گفت: به دلیل رایحه خوش عطرها نام مغازه کوچک خود را نیز عطر بهشت گذاشته ام.

اسدپور گفت: برای کسب روزی حلال باید به خدا توکل کرد زیرا از کارهای کوچک نیز می توان هزینه های زندگی را تامین کرد و محتاج دیگران نبود.

تصاویر تکمیلی:

ابراهیم عزیزی انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!