Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@19:15:56 GMT

رفع تصرف و خلع‌ید از اراضی ملی شهرستان بروجن

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۲۹۷۶۳

رفع تصرف و خلع‌ید از اراضی ملی شهرستان بروجن

استان‌ها>چهارمحال و بختیاری - مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف ۱۷۰ هزار مترمربع از اراضی منطقه گردشگری موسوم به سیاسرد در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش خبرگزارش خبرانلاین به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی استان ، قاسم قاسمی افزود: در راستای استیفای حقوق بیت‌المال در زمینه املاک ملی، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری یگان حفاظت از اراضی مستقر در این اداره کل و ادارات تابعه شهرستان‌های استان به صورت مستمر در حال رصد و پایش اراضی ملی تحت مالکیت دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین جهت با اقدام سریع و مجدانه پرسنل راه و شهرسازی شهرستان بروجن و پس از اخذ حکم از دادستان شهرستان، ۱۷ هکتار از اراضی ملی این شهرستان واقع در منطقه تفریحی و گردشگری موسوم به سیاسرد با ارزشی بالغ بر ۸ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

وی در ادامه یادآور شد: این اداره کل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن وظیفه حفاظت، حراست و نظارت، نقشه‌برداری، تجمیع، تفکیک و افراز املاک ملی را به عهده دارد و با متصرفان غیرقانونی املاک ملی برخورد قاطع خواهد کرد.

قاسم قاسمی همکاری مردم را در این زمینه ضروری و مؤثر دانست و گفت: اقشار مختلف مردم استان می‌توانند هرگونه اقدام غیرمجاز مبنی بر تصرف اراضی دولتی را با شماره تلفن ۳۳۳۳۳۲۲۲-۰۳۸ به یگان حفاظت از اراضی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اطلاع دهند.

48

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۲۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان