Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر مخفی شده زیر رمل‌های قسمتی از منطقه مرزی ریگ ملک در فرصتی مناسب به عمق کشور، آگاه شدند که سریعا منطقه را زیر پوشش عملیاتی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی هدفمند و پایش‌های دقیق منطقه موفق شدند محل اختفای محموله مواد مخدر که در محدوده منطقه ممنوعه مرزی دپو شده بود را شناسایی کنند.

این مسوؤل با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان و ناتوانی آنها در انجام هرگونه واکنش در برابر مرزداران تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی محل موفق شدند 685 کیلوگرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای زیر رمل‌ها مخفی شده بود را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، افزود: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد