Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@19:52:41 GMT

جدايي مگويان و محسن کريمي قطعي شد؟!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۰۶۱۳

خبرگزاري آريا - هافبک استقلال دقايقي قبل براي ثبت قرارداد راهي هيئت فوتبال شد تا شايعاتي که در مورد قرار گرفتن نامش در ليست مازاد استقلال شنيده مي شد تمام شود.


به گزارش "ورزش سه"، در روزهاي اخير شايعات زيادي در مورد حضور نام يعقوب کريمي در ليست استقلال شنيده مي شد اما او دقايقي پيش براي ثبت قرارداد خود راهي هيئت فوتبال شد تا فصل بعد هم در اين تيم ماندني باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با اين شرايط يعقوب کريمي فصل بعد هم در سمت چپ استقلال بازي خواهد کرد و منصوريان با اين تصميم نشان داد به اين بازيکن جوان اعتقاد ويژه اي دارد.

با ثبت قرارداد يعقوب کريمي با استقلال مي توان جدايي مگويان و محسن کريمي را جدي تر از هر زمان ديگري دانست، دو بازيکني که چند روزي مي شود به عنوان جدي ترين گزينه خداحافظي از اردوي آبي هاي پايتخت نامشان بر سر زبان ها افتاده است.

محسن کريمي با توجه به دوري چند ماهه بعد از جراحي کتف قطعا گزينه اصلي منصوريان براي خروج از ليست استقلال خواهد بود اما اينکه مگويان در اين فهرست دو نفره جا بگيرد، در روزهاي گذشته شايعات زيادي به گوش رسيد به خصوص که باشگاه استقلال براي عملي کردن اين موضوع با بحران جدي روبه رو است چون مدافع ملي پوش ارمنستاني قرارداد سنگين مالي با باشگاه تهراني دارد و گذر از نام او مي تواند تاوان ميلياردي براي استقلال بحران زده در پي داشته باشد.

در کنار اين موضوع البته مي توان به يک نکته ديگر نيز اشاره کرد و آن هم اينکه هيچ بعيد نيست يکي ديگر از استقلالي ها بنابه دلايلي از ليست کنار گذاشته شود، دلايلي مبتني بر مسائل مالي و سياست هاي درآمدزايي باشگاه؛ چون خبر مي رسد در آخرين نشست مديران استقلال با عليرضا منصوريان بار ديگر پروسه فروش يکي از بازيکنان سرشناس تيم روي ميز قرار گرفته که در صورت عملي شدن اين تصميم ممکن است تغييراتي در ليست مازاد ايجاد شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار و حرکات آرنه اسلوت بعد از برد پرگل در دیداری از چارچوب هفته سی و دوم اردویژه به نوعی جدایی او از فاینورد در پایان فصل را تایید کرد.

در بازی امشب فاینورد آنها در خانه میزبان زوله رده دوازدهمی بودند. جشنواره گل شاگردان اسلوت از همان نیمه اول آغاز شد و آنها موفق شدند با دو گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم به پیروزی ۵-۰ برسند.

پس از سوت پایان بازی، هواداران در ورزشگاه یک‌صدا شعار «به احترام آرنه برخیزید» را در ورزشگاه طنین‌انداز کردند و همزمان از جای‌شان برخواستند. اسلوت که از این تشویق و جو استادیوم شگفت‌زده شده بود به مقابل جایگاه تماشاگران رفت و با دست تکان دادن و ابراز محبت با آنها خداحافظی کرد.

این اتفاق گمانه‌زنی‌ها درباره حضور اسلوت بر روی نیمکت لیورپول در فصل بعد را تقویت می‌کند. قرمزها پس از اعلام جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل، به سراغ چند گزینه رفتند و پس از ناکامی در جذب آنها، با آرنه اسلوت به توافق رسیده‌اند. سرمربی کنونی فاینورد قرار است پس از پایان فصل به آنفیلد برود و جانشین کلوپ شود.

او پس از دیدار امشب و خداحافظی با تماشاگران، به خبرنگار ESPN گفت:«امشب خیلی خاص بود. هواداران فوق‌العاده بودند و جو باورنکردنی‌ای ساخته بودند. در سه سالی که اینجا بوده‌ام همیشه این قدردانی و لطف آنها را احساس کرده‌ام.»

دیگر خبرها

  • جزئیاتی تازه درباره جدایی زوج عاشق برنامه ماه عسل
  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • همه چیز درباره طلاق احسان وسولماز، زوج عاشق ماه عسل
  • پل سه‌راه امجدیه زنجان از نو ساخته می‌شود
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!