Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلدختر - نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحمیدرضا کاظمی ظهر یکشنبه در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن (ع) روستای شهدای «سراب حمام» از توابع شهرستان پلدختر اظهار داشت: ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های آبرسانی پلدختر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های آبرسانی نتیجه دیدار نماینده مردم پلدختر در مجلس با وزیر جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تکمیل طرح آبرسانی «دشت جایدر» مبلغ ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده که تا کنون ۳۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای تکمیل آن هزینه شده و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کاظمی گفت: الکترو پمپ های طرح آبرسانی «واشیان» از گمرگ بندرعباس در حال ترخیص است.

وی گفت: روستای «سراب حمام» از توابع شهرستان پلدختر با پنج هزار نفر جمعیت و ظرفیت های موجود استحقاق تبدیل شدن به شهر را دارد که در این رابطه مکاتبه ای با وزیر کشور صورت گرفته است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا بنیاد مسکن استان لرستان نسبت به آسفالت کوچه و معابر روستای «سراب حمام» قول هایی داده که امید است عملیاتی شود.

کاظمی بیان کرد: متولی ایجاد اشتغال دولت است و دولت و مجلس می توانند با مشارکت همکاری و تعامل نسبت به رفع بیکاری اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت هزینه رفع مشکلات و بیکاری را ندارد اما برای کارهای زیربنایی آموزش، سلامت، راه، آب و گاز که زیر ساخت توسعه را فراهم می کنند برنامه ریزی شده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۱۵ کیلومتر از چهار خطه پلدختر -خرم آباد به زودی زیر بار ترافیک می رود و در این راستا مسائل و مشکلات را با مدیرکل راه و شهرسازی بررسی خواهیم کرد.

کاظمی بیان کرد: با توجه به این که حدود ۲۱ کیلومتر از آزاد راه کربلا تا پل گاومیشان مربوط به حوزه پلدختر است برای تسریع در چهارخطه کردن جاده پلدختر به دره شهر مکاتباتی انجام شده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: تنها راه افزایش تولید حمایت از تولیدات داخلی و مصرف آن است که با توجه به شعار سال موجب کاهش بیکاری و برون رفت از مشکلات اقتصادی می شود.

کاظمی بیکاری را مهمترین مشکل کشور دانست و گفت: راه حل رفع مشکلات اقتصادی توجه به تولیدات داخلی و حمایت از واحدهای تولیدی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از پروژه مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، عصر امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی هزارجریب نکا اظهار کرد: این مجتمع به طول ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری است که در سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در حال احداث است.

وی افزود: تجهیز و راه‌اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و مطرح کرد: تاکنون یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

برادرزاده با بیان اینکه مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون ۱۵۲ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: در مجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مجتمع آب‌رسانی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هزارجریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 751204

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی