Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@00:29:31 GMT

پرايد سرقتي راز قتل عروس جوان را فاش کرد!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۱۱۰۱

خبرگزاري آريا - تعقيب و گريز ماموران پليس و سرنشينان خودروي سواري پرايد سرقتي در خيابان علامه راز قتل نوعروس 24ساله شمالي را پس از دو سال فاش کرد. تحقيقات از متهم شيشه‌اي ادامه دارد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، ساعت 4 صبح دومين روز از تيرماه، مأمورين کلانتري 134 شهرک قدس در زمان گشت‌زني در خيابان علامه جنوبي به يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ به شماره انتظامي مشخص با يک سرنشين مشکوک شده، در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد که پرايد داراي سابقه اعلام سرقت از حوزه کلانتري 113 بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با شناسايي خودرو مسروقه، مأمورين کلانتري به راننده پرايد دستور ايست داده اما وي اقدام به فرار کرد که نهايتاً طي يک تعقيب و گريز و شليک چندين تير از سوي مأمورين، راننده پرايد مجبور به توقف شده و توسط مأمورين دستگير شد.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «سرقت خودرو» و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسراي ناحيه 2 تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم دستگير شده که در زمان دستگيري خودش را بنام عبدالله اکبري معرفي کرده بود، در تحقيقات اوليه منکر هرگونه اطلاع از مسروقه بودن خودرو شد و مدعي بود که خودرو را از يکي از دوستانش به نام علي دريافت نموده است؛ با انتقال عبدالله اکبري به پايگاه دوم آگاهي، هويت واقعي او بنام «محسن. ي» (30 ساله) محرز و با اعترافات وي، همدستش بنام علي ايزدي و به اتهام سرقت خودرو، 13 تيرماه دستگير و در بازرسي از مخفيگاه‌اش در منطقه سرچشمه مقادير قابل توجهي اسناد و مدارک شناسايي متعلق به افراد غيرکشف و به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد.

در تحقيقات اوليه، کارآگاهان با بررسي سوابق علي ايزدي اطلاع پيدا کردند که او نيز همانند همدستش سعي در مخفي نگه داشتن هويت واقعي خود بنام «رهام. ر» (37 ساله) را داشته است.

«رهام. ر» که اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه دارد، پيش از احراز هويت واقعي‌اش درخصوص سرقتي بودن خودرو مکشوفه مدعي شد که خودرو را از فرد ديگري و در ازاي پرداخت روزانه مبلغ 25 الي 30 هزار تومان اجاره کرد و خودش سرقتي انجام نداده اما پس از شناسايي هويت واقعي و در بررسي سوابقش مشخص شد که او از مجرمين سابقه‌دار در زمينه ارتکاب جرايم مختلف بوده و تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرايم مرتبط با موادمخدر، چک، ضرب و جرح عمدي و تخريب بارها دستگير و روانه زندان شده؛ همچنين در بررسي سوابق «رهام» در سيستم جامع پليس مشخص شد که وي از سال 1392 تاکنون تحت تعقيب پليس آگاهي استان مازندران - شهرستان عباس‌آباد مازندان قرار دارد.

در استعلام بعمل آمده از پليس آگاهي شهرستان عباس‌آباد اعلام شد که «رهام» به اتهام قتل عمدي همسرش بنام «سميرا» (24 ساله) در يکي از روستاهاي شهرستان عباس‌آباد، تحت تعقيب آنها قرار داشته که بلافاصله با اعلام خبر دستگيري رهام، تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان عباس‌آباد به تهران اعزام شدند؛ برابر محتويات پرونده و اعلام نظريه پزشکي قانوني، مقتوله به علت اصابت جسم سخت به ناحيه سر و در داخل منزلش به قتل رسيده و متهم نيز صراحتاً به ارتکاب جنايت در زمان مصرف موادمخدر از نوع شيشه اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبربه خبرنگار مهر گفت: با هماهنگي بعمل آمده، تيمي از پليس آگاهي شهرستان عباس‌آباد با نيابت قضايي به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه و متهم با دستور قضايي با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد تحويل کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان عباس‌آباد شد.
مهر
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید
  • قتل کارتن‌خواب‌ طرد شده در پاتوق معتادان نظام‌آباد
  • سرنوشت تلخ و هولناک مرد گمشده
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • سرنوشت هولناک مرد گمشده
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند