Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:01:53 GMT

شهرداری پارکبان‌ها را از سطح شهر جمع آوری کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۲۰۸۸

رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره اعلام نظر معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر فعالیت غیرقانونی پارکبان ها، افزود: با توجه به این اظهارات، اخذ دستی پول پارک خودرو در حاشیه معابر توسط پارکبان‌ها هیچ توجیهی ندارد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در گذشته پارکبان ها بابت پارک خودروها در برخی از محله ها، از مردم پول دریافت می کردند اما اکنون فعالیت آنها غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر اخذ وجه نقد توسط پارکبان‌ها در حالی انجام می‌شود که ساز و کار مناسبی در مورد زمان پارک، مبلغ و حتی قبوض افرادی که با عنوان پارک‌بان، اقدام به اخذ پول از مردم می‌کنند وجود ندارد و همین امر باعث شده مبالغ مختلفی از مردم اخذ گردد.

وی یادآور شد: شهرداری باید تبعات منفی که خود به وسیله حضور پارکبانان در جامعه ایجاد کرده است را از میان بردارد و این کار تنها بر عهده مجموعه شهرداری است و این نهاد باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر پارکومتر وجود دارد دیگر حضور پارکبان نباید جایگاه داشته باشد لذا شهرداری باید برای جمع آوری پارکبان ها هرچه سریعتر اقدام کند.

به گزارش خانه ملت، پیش از این معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شده اند و نصب پارکومترها در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است./

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز