Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های بخش مبارزه تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر استان قم ویژه تکواندوکاران رده کمربند قرمز و مشکی بین 54هوگوپوشبه میزبانی خانه تکواندو شهیدانبرجعلی‌زاده برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان داد که در وزن منهای 45 کیلوگرم علیرضا توکلی، احسان مقدمی، محمدمهدی ایمانی و مهدی رسولی مقام‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در وزن منهای 48 کیلوگرم ابوالفضل مولایی، علیاستهری، مهدی حدادی و محمدرضا ذوالفقاری صاحب عناوین برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منهای 51 کیلوگرم محمدمهدی رشیدی، امیرمحمد غلامی وحمیدرضاصادقی‌آهنگر بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در وزن منهای 55 کیلوگرم حسین حسین‌زاده،امیرحسینرستگاری، علی‌اکبر جوکار و محمدرضا ایمانی بالاتر از دیگر رقبا به مقام‌های برتر رسیدند.

در وزن منهای59 کیلوگرمسیدعباسجلالی، مهدی صحرایی، مهدی افشاری‌راشدی و محمد ابراهیمیان، در وزن منهای منهای 63 کیلوگرم مهدی عابد، علی‌ زند ومحمدصدرامصباحی و در وزن منهای 68 کیلوگرم محمد خان‌محمدی، سپهر ادیب‌نیا، محمد بینایی و سید مرتضی یثربی رتبه‌های برتر این دوره را کسب کردند.

در وزن منهای 73 کیلوگرم حسین داداش‌زاده، محمدحسین علی‌محمدی و سید محمدحسین حاجی‌زاده و در وزن منهای 78 کیلوگرم محمدمهدی شازده‌احمدی، حسن داداش‌زاده، سجاد عمانی و محمد خطیبی در تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر قم روی سکوهای برتر رفتند.

سرانجام در وزن به اضافه 78 کیلوگرم حسین آقامحمدی و علی حدادی رتبه‌های برتر تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر استان قم را به خود اختصاص دادند در پایان با حضورمسؤولانهیأت‌ تکواندو استان قم از برترین‌های اوزان مختلف تجلیل و قدردانی شد.

پرونده این دوره از مسابقات در حالی بسته شد که تکواندوکاران باشگاه‌های شهدای نیروگاه، بلال، قهرمانان، مجتمع نور، شهیدبیطرفان، خورشید، سعید، فرهنگیان، شهید طاهریان، راحله، شهدای آذر، کانون معراج، دادگستری پردیسان، افق طلایی و کانون شهید بهشتی با یکدیگر رقابت کردند.

انتهایپیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد