Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دلیل تخریب سپاه این است که مثل خاری در چشمان دشمنان اسلام است.

به گزارش فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در حسینیه حداد بندرلنگه اظهار کرد: فتنه 88 با هدف زمین‌زدن ولایت طراحی شده بود که برخی خواص نفهمیدند اما عموم مردم فهمیدند و در روز 9 دی، مردم بصیرت خود را نشان دادند و به میدان انقلاب آمده و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فتنه 88 ریشه‌دار بود و با هدف براندازی نظام طراحی شده بود، فتنه‌گران می‌خواستند ولی فقیه نباشد و سرکرده منافقین در این همایش اخیر در فرانسه گفت، ما شعارهای ضد ولایت فقیه را در زبان فتنه‌گران گذاشتیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: قصه فتنه 88، قصه نقشه برای سقوط نظام ولایی بود اما برخی هنوز هم نفهمیدند و یا باور ندارند، به نماینده‌ای که می‌گوید شما تا کی فتنه را مطرح می‌کنید.

خاتمی تصریح کرد: پس از گذشت 30 سال اهل بصیرت می‌توانند پرچم‌دار انقلاب باشند، دشمن یک هدف در خارج کشور و یک هدف در داخل کشور دارد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: هدف دشمن در داخل کشور کشیدن فرش از زیر پای ایران و هر جا که فکر ایران و فرهنگ ایران در آنجا نافذ باشد است.

وی گفت: در داخل نیز دشمن نقشه نفوذ دارد، در همین راستا تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت که استراتژی ما در ایران تغییر در درون است و مقام معظم رهبری نیز بارها این مسئله نفوذ را مطرح کرده‌اند.

خاتمی با اشاره به هجمه دشمنان علیه سپاه، افزود: دلایل تخریب سپاه این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل خار در چشمان دشمنان اسلام است، گناه سپاه این است که غیرت دین را با 6 موشک به قلب دیرالزور و مقر داعش کوبید.

وی ادامه داد: تخریب سپاه نشان‌دهنده ارزش والای این نهاد ولایی و انقلابی است، گناه شورای نگهبان چیست؟ این است که در تنگه نظام ایستاده و نمی‌گذارد دشمن از این تنگه رد شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بصیرت این است که نقشه را بفهمیم و بفهمیم راه همراهی با ولایت کدام است، توجه داشته باشید در عرصه نفوذ چه‌بسا کسانی از عوامل نفوذ خودشان متوجه نباشند و اینان با کسانی که متوجه هستند فرق دارند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، کلیپی در حال حاضر از حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که این استاد حوزه علمیه در آن کلیپ به بیان نشانه‌های انسان با کرامت و کریم می‌پردازد.

در ادامه این کلیپ تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6085533 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نشانه های انسان با کرامت و کریم چیست؟
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم