Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@18:46:50 GMT

ثبت قرارداد فلاح‌زاده و ۳ بازیکن دیگر سایپا + عکس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۳۲۴۷۵

ثبت قرارداد فلاح‌زاده و ۳ بازیکن دیگر سایپا + عکس

چهار بازیکن تیم فوتبال بزرگسالان سایپا امروز (یکشنبه) با حضور در هیئت فوتبال استان تهران، قرارداد خود را با این تیم ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان دو فصل اخیر نارنجی‌پوشان، حسین کامیاب و مصطفی ناییج‌پور، مدافع و هافبک سال گذشته تیم سایپا و علیرضا عبدالله‌نژاد هافبک فصل گذشته تیم امید پیکان، ظهر امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران، قرارداد رسمی خود با باشگاه سایپا را به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است؛ دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری و دکتر محمد صفری نیز قرارداد خود را به‌عنوان پزشک و فیزیوتراپ تیم سایپا در هیئت فوتبال تهران ثبت کردند.

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم خیبر خرم آباد در کرج و در دیداری حساس مقابل میزبان خود سایپا یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. سایپا هم در رده پنجم جدول قرار دارد.   در دیگر مسابقه حساس هفته هم تیم چادرملو اردکان در زمین داماش گیلان انتهای جدولی بدون گل متوقف شد. داماش با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول است.   نتایج دیدار‌های امروز لیگ یک فوتبال به شرح زیر است:   سایپا ۱ - ۰ خیبر خرم آباد داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو اردکان نفت و گاز گچساران ۰ - ۱ شهر راز شیراز مس سونگون ۱ - ۱ پارس جنوبی جم فجر سپاسی شیراز ۱ - ۱ آریو اسلامشهر مس کرمان ۲ - ۰ شهرداری آستارا   به این ترتیب هر دو مدعی صعود و قهرمانی در این هفته خارج از خانه شکست خوردند. در حال حاضر خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدرنشین است، چادرملو ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم‌های فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد