Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس هيئت‌مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات‌مسافرتي هوايي و جهان‌گردي ايران امروز 1 مرداد 96، در پيامي خطاب به زهرا احمدي‌پور، از حمايت اين انجمن از تغييرات ايجادشده در معاونت گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، متن پيام محمدحسن کرماني، رئيس هيئت‌مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات‌مسافرتي هوايي و جهان‌گردي ايران، به‌شرح زير است:

«سرکار خانم دکتر زهرا احمد‌ي‌پور
معاون محترم رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري

با سلام و احترام،

ضروري مي‌داند از تصميم قاطع سرکار عالي در حمايت از بخش‌خصوصي و واگذاري امور تصديگري در فرايند سياست‌هاي دولت و ايجاد تغييرات لازم و بموقع در معاونت گردشگري تشکر نمايد و موفقيت سرکار را در پيشبرد صنعت و کمک و حمايت از بخش‌خصوصي از پيشگاه خداوند منّان خواهانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان