Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان دفتر مدیریت عملکرد بنیاد باید نظارتی قوی در بنیاد داشته باشد گفت: بازرسی‌های مکرر در حوزه‌های مختلف به شناخت مشکلات و حل آنها منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تودیع حجت الاسلام سید احمد ابطحی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه حسن مصلحی به عنوان مدیرکل جدید روز شنبه 31 تیرماه 96 در ساختمان مرکزی بنیاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و کارمندان این اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در این نشست با بیان اینکه بنیاد سازمانی به یادگار مانده از امام راحل است گفت: امام خمینی (ره) با تأسیس این نهاد دو هدف رسیدگی به معیشت و زندگی ایثارگران و انجام اقدامات فرهنگی را مدنظر داشتند که در این راستا با تشکیل دبیرخانه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قدم‌های بزرگی برای نهادینه کردن این فرهنگ برداشته شد.
وی ادامه داد: اداره کل مدیریت عملکرد بنیاد باید نظارتی قوی در سازمان داشته باشد و به دلیل حساسیت بالای کار، نیروی انسانی آن نیز باید شایستگی‌های اخلاقی و مکتبی داشته و از میان افراد پخته، کارشناس، زیرک، آشنا به کار، دلسوز و متدین انتخاب شوند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت بازرسی‌های مکرر در طول سال خاطرنشان کرد: نهاد بازرسی رسالت بسیار سنگینی دارد و بازرسی‌های مکرر در حوزه‌های مختلف به شناخت مشکلات و حل آنها منجر خواهد شد.
وی با یادآوری تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل مدیریت عملکرد بنیاد گفت: در چند سال اخیر گزارشاتی که از حوزه بازرسی داده شده است موثق بوده و عملکرد این اداره کل رضایت بخش و قابل تقدیر است و امیدوارم گام‌های بلندتری در موضوع بازرسی برداشته شود.
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: نامه‌های واصله از سوی مراجع ذی‌ربط باید در سریعترین زمان بررسی و پاسخ داده شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
حجت الاسلام ابطحی نیز در این نشست بازنگری در فرآیند امور معاونت‌ها و بررسی قوانین و مقررات مصوب مجلس و هیات وزیران در مورد خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از خدمات اداره کل مدیریت عملکرد بنیاد دانست و گفت: بازرسی‌های استانی نیز به صورت موردی و دوره‌ای همواره انجام شده و با برقراری تعامل مثبت برای بازرسی از معاونت‌های مربوطه در استان‌ها استفاده شده است ضمن اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد برتر در ارزیابی عملکرد میان دستگاه‌ها در سال 1395 شناخته شده است.
حسن مصلحی مدیرکل جدید اداره کل دفتر مدیریت عملکرد نیز در این مراسم با ذکر کمیته‌های زیرمجموعه این اداره کل گفت: طی چند سال اخیر 28 استان به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار گرفته که هدف از این اقدام انتقال اطلاعات و تجربیات به همکاران و رفع نواقص و کاستی‌ها در استان‌ها بوده است که این اقدام از این پس نیز ادامه خواهد داشت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی انتصاب حجت الاسلام ابطحی به عنوان مدیر کل دبیرخانه در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حسن مصلحی را به عنوان جایگزین ایشان به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بنیاد منصوب کرد؛ حسن مصلحی پیش از این به عنوان معاون در این اداره کل مشغول فعالیت بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد