Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آنان روز یکشنبه در هفتاد و هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه 4 (بخش گوغر بافت) افزودند: اقدامات جهشی توام با برنامه مدون بوسیله دستگاههای اجرایی و معین های اقتصادی بخش خصوصی طی یک سال گذشته موجب آبادانی منطقه و رفاه ساکنان شده است .
**پیشرفت 69 درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی در بافت
فرماندار بافت گفت: 149 پروژه اقتصاد مقاومتی طی یکسال گذشته تاکنون در این شهرستان تعریف شده که در مجموع 69 درصد کار این پروژه ها تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، فتحعلی حمزه جواران، :از مجموع پروژه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بافت، 42 پروژه برش استانی پروژه های ملی بوده که تاکنون 59 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه های دستگاه های استانی نیز 25 مورد بوده که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: 82 مورد از پروژه ها نیز مربوط به بخش خصوصی بوده که تاکنون 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
حمزه جواران تصریح کرد: پروژه های بخش خصوصی در بافت 2هزار و 470 شغل ایجاد کرده است.
**رفع مشکل آب آشامیدنی پس از 38سال
وی گفت: 38 سال در منطقه گوغر شهرستان بافت با مشکل آب آشامیدنی روبرو بودیم که در یک هفته قبل این مشکل حل شده و سه هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
فرماندار بافت از مثلث توسعه اقتصادی به عنوان یک ابتکار بسیار خوب یاد کرد و ادامه داد: در شهرستان بافت کارخانه های فولاد و کرک احیا شده اند که این اقدامات موجب تحولات بزرگی در این شهرستان شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان کمتر از 6 ماه ایجاد مرکز بهداشتی و پمپ بنزین در منطقه گوغر توسط معین اقتصادی راه اندازی شده که نمونه حقیقی اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه بافت نیز گفت: استاندار کرمان با حضور در این استان تحولی را رقم زده اند و این تحول را می توان یک نقشه راه برای این استان دانست.
حجت الاسلام علی مهدی زاده ادامه داد: استفاده از کارآفرینان و سرمایه گذاران هر منطقه برای توسعه آن یک ابتکار بسیار خوب بود که تحولات خوبی را محقق کرده است.
استان کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور است که تاکنون در این زمینه اقدمات بسیار خوبی را انجام داده است.
براساس این گزارش مدیریت عالی و ارشد استان کرمان در دولت یازدهم با تقسیم استان به هشت منطقه اقتصادی و سپردن این مناطق به معین های اقتصادی زمینه رشد و آبادانی این استان بخصوص مناطق کم برخوردار را با رویکرد توسعه متوازان فراهم آورده است .
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان