Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از منابع در ولایت غور می‌گویند که طالبان پس از تصرف ولسوالی تیوره، به شفاخانه آنجا حمله کرده و پزشکان و پرسونل را به گلوله بسته‌اند؛ در این رابطه منابع دولتی چیزی نگفته‌اند.
عبدالحی تابش، از فعالان مدنی غور با ارائه این خبر، به خبرگزاری جمهور گفته است که سقوط این ولسوالی سقوط دیگر ولسوالی‌های غور را هم به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او می‌گوید که شماری از مردم غور به هدف فشار بالای دولت برای توجه بیشتر به مسئله ولسوالی تیوره، در چوک شهرنو فیروزکوه گردهمایی کرده‌اند.
در همین حال حسن حکیمی، یکی دیگر از فعالان مدنی غور، وضعیت ولسوالی تیوره را نگران کننده دانسته و گفته است که طالبان با این حمله، به هیچ کسی رحم نکرده‌اند.
وی می‌گوید که خطر انسانی در این ولسوالی در حال حاضر بیداد می‌کند و اگر دولت کاری را نکند، خسارات غیر قابل جبرانی به بار میاید.
در همین حال حوالی ظهر امروز، اقبال نظامی، سخنگوی پلیس غور تنها در یک جمله کوتاه به خبرنگاران نوشت: "ولسوالی تیوره سقوط کرد."
دیگر مقامات ولایت غور به هیچ عنوان با اهالی رسانه وارد ارتباط نشده‌اند.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 پس از آنکه بخشی از سیلاب شکل گرفته بر اثر بارش شدید در افغانستان از مرز دو کشور عبور کرد و وارد ایران شد، حالا ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه این اتفاق را در چارچوب اجرای توافق حقابه هیرمند خوانده و از تداومش در توافق با طالبان خبر داده است. اظهارات کنعانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • (ویدئو) به خاک و خون کشیدن نمازگزاران شیعه در حکومت طالبان
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی