Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه سر از ناصر خسرو درآوردم

همسر بنده حدود2 ماه پیش باردار شد.ولی در آخرین سونوگرافی مشخص شد جنین مرده و نیاز به کورتاژدارد.دکتر هم یک سری دارو تجویز کرد که باید تهیه میکردیم یکی از اون داروها میزوپروستال هست که مربوط به سقط جنین هست.بعد از کلی گشتن مشخص شد که فقط تو تهران داروخانه هلال در شهر ری اونو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کلی مسافت طی کردن یه داروخانه مزبور رسیدم ولی اونجا گفتن حتما باید دو تا سونوآخرش باشه حال اینکه فرداش عمل کورتاژ انجام مشد هر چی هم التماس کردم قبول نکردن.خداییش هرویین می خواستم تهیه کنم زودتر به نتیجه میرسیدم.آخرش هم رفتم ازناصرخسرو دارو را تهیه کردم.
لطفا مسولان رسیدگی نمایند:
1-حداقل 2 یا3 دارو خانه معتمد در شهر بگذارن تا مردم بخاطر یه دارو ساعتها در ترافیک معطل نشوند.
2-سختگیری بیش از حد نتیجه عکس دارد حال آنکه خود من مجبور شدم دارو را از ناصر خسرو بگیرم.
با تشکر-حسین از تهران

فارغ التحصیل حقوقم و کول بری می کنم

فارغ التحصیل حقوقم و از روی ناچاری کول بری می کنم در صورتیکه وکلایی را می شناسم که مرتب مسافرتهای تفریحی خارج از کشور می روند گناه من چیست که یکبار با هزار مشقت خرج تحصیلی دوره لیسانسم را داده ام و الان به دلیل خستگی ناشی از کول بری یا کارگری یا .....نمی توانم از بین هر پنجاه نفر یکنفر به حق خود در شغل ازاد وکالت برسم کانون وکلا باید روزی پاسخگوی ظلم به حقوقدانان کشور باشد در هیچ جای جهان کانون وکلایش مثل ایران به حقوقدانانش ظلم نمی کند خواهش می کنم مسئولان من و امثال ما را در نقاط نزدیک مرز که بی کاریم و تحصیل کرده حقوقیم از دست فروشی، کارگری ، مسافرکشی ، کول بری ، و .....نجات دهید به خدا حاضرم ماهی پانصد هزار تومان درامد وکالت داشته باشم ولی برای روزی پنجاه هزار تومان بار سنگین جابجا نکنم لطف جلوی انحصار کانون وکلا را بگیرید/ حسین

چرا سقف سنی؟

یکی از مشکلاتی که سر راه اشتغال مشکل سقف سنی است. مثلا میگویند برای فلان شغل حداکثر سن 25 سال 27 سال. وقتی تمام قرارداد ها ی ما موقت است دیگر دلیلی برای این حد سنی وجود ندارد. اگر فردی به دلایلی نتوانسته باشد در سن زیر 25 یا 30 سال کاری که بتواند سابقه ای برای خود فراهم کند پیدا کند باید کماکان به همان وضع سابق امرار معاش کند؟؟

هلدینگ صنایع پتروشیمی را دریابید

ایاتابه حال ازخودسوال کردید به سراولین هلدینگ صنایع پتروشیمی چه امده بله شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی ایران شرکتی که به قول مدیران دولت تدبیر وامید دردوران مدیران قبلی ناکارامدبوده ولی دراین چندسال چه به سراین شرکت اوردند که سهامداران جزءانتظاردارند همان مدیران قبلی بازگردند شرکتی باسرمایه واقعی 500میلیاردتومانی که سودسالیانه اون به 15میلیاردنمی رسد ودردایره مدیران شستا گیرافتاده شرکتی با50000سهامدارجزء .
متاسفانه هیچ کس درموردعملکردضعیف مدیران این سرمایه گذاری جوابگو نیست هرمدیری که برمسنداین شرکت می نشیند بین 50تا100نفرنیرو درخودمجموعه وبقیه زیرمجموعه هاقرارمی دهد واقعا بایداین سوال روکردچراچنین شرکتهایی واگذارنمی شوند هیچ کس دردولت جوابگو نیست .جان ماسهامداران جزء به لب رسید لطفا شما اطلاع رسانی کنیدشایدازکرات دیگری به داداین شرکت رسیدند ./ ابراهیم عموقنبری نجف ابادی

بلا تکلیفی در کاسپین

اینجانب به همراه همسرم در موسسه کاسپین یا به زعم روسای بانک مرکزی تعاونی منحله غیر مجاز فرشتگان، بصورت مشترک سپرده گذاری کردیم ولی از ابتدای ادعای ساماندهی از طرف اقای سیف، هنوز حساب های مشترک در سیستم اعمال نشده اند و هیچ کسی که حسابشان مشترک است امکان دریافت وجه را ندارد، خواهشا این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری بفرمایید./ لهراسبی
مشکل پینگ اینترنت ایران مدت هاست که بحث کیفیت اینترنت ایران در فضای مجازی و حقیقی مطرح است. پر واضح است که سرعت اینترنت در دولت جدید با افزایش چشمگیری روبرو بوده است اما کیفیت اینترنت فقط سرعت آن نیست! بحث دیگری در کیفیت اینترنت دخیل است به نام ping ، پینگ در واقع مدت زمانی است که طول می کشد تا اطلاعات از سمت دستگاه کاربر به سرور ارسال شود و اطلاعات از سرور به کاربر برسد. این مقوله در کاربرد های بسیاری از اینترنت دخیل است اما مهمترین کاربرد آن در بازی های آنلاین است. پینگ به دو موضوع بستگی دارد :
1. کیفیت اینترنت و پهنای باند
2. فاصله کاربر از سرور

متاسفانه علیرغم آنکه ایران از نظر محدوده جغرافیایی در مکان مناسبی بین کشور های خاورمیانه و اروپایی قرار دارد اما پینگ مناسبی به کشور های نزدیک مانند امارات (دبی)، ترکیه (استانبول)، روسیه (مسکو و سن پترزبورگ) و دیگر کشور های اروپایی نزدیک مانند آذربایجان، گرجستان و... ندارد. هر چند پینگ کاربران ایرانی به سرور های ایرانی مناسب است اما پینگ به سرور های کشور های دیگر اصلا وضع مطلوبی ندارد. این موضوع باعث شده که بازی کردن به صورت آنلاین برای کاربران ایرانی در سرور های غیر ایرانی تقریبا غیر ممکن شود. لطفا این موضوع را پیگیری کنید چرا که بازی های آنلاین جزو تفریحات سالم جوانان کشور است که در صورت برنامه ریزی مناسب برای آن، از بسیاری از مشکلات اجتماعی مانند اعتیاد، پرسه زنی در خیابان ها و... می تواند جلوگیری کند.با سپاس/پوریا حسین پور

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت

سید مازیار رضوی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت مهندس ناصر پیروی و یادواره شهدای انفال با بیان اینکه حراست از جنگل خط قرمز این شهید والامقام بود، گفت: شیوه مبارزاتی و برخورد شهید پیروی با قاچاقچیان و سوداگران چوب یک الگوی تمام عیار است.

او شهید پیروی را بسیار مقرراتی، مسئولیت پذیر، جدی و پرتلاش در کار دانست و افزود: شهید ناصر پیروی با فریاد عدالت خواهی، تن قاچاقچیان چوب در گیلان را به لرزه در آورده بود.

شهید راه انفال، صیانت و حافظ منابع طبیعی، شهید ناصر پیروی، متولد سال ۱۳۳۸ در روستای چشناسر منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل بود، سال ۱۳۵۹ وارد وزارت جهاد سازندگی شد و پس از طی مدارج تحصیلی دانشگاهی در مقطع کاردانی و پس از آن اخذ مدرک کارشناسی تا سال ۱۳۷۱ در سازمان جهاد سازندگی استان گیلان خدمت کرد و در ابتدای سال ۱۳۷۲ به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان منتقل شد.

او در سال ۱۳۷۹ به عنوان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ماسال منصوب و با مدیریت جهادی، ضمن ایجاد وفاق و همدلی بین همکاران و همچنین استفاده مناسب از مشارکت خوب مردم این شهرستان، فعالیت‌های شایان توجهی در خصوص پاسداشت از انفال الهی به انجام رساند و عملکرد درخور تقدیری ارائه داد.

مهندس پیروی در سال ۱۳۸۴ پس از سال‌ها مبارزه قاطع با قاچاقچیان چوب و غارتگران جنگل و جلوگیری از تجاوز آنان به انفال الهی، نهایتا به دلیل امتناع از برآوردن خواسته‌های گروهی سودجو، به طرز مظلومانه‌ای به شهادت رسید و به عنوان شهید مبارزه با مفاسد اقتصادی مشهور شد.

بیشتر بخوانید: هجدهمین سالروز شهادت مهندس ناصر پیروی + تصاویر

این شهید گیلانی مدافع انفال در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۴ در مسیر عزیمت به محل کار ربوده شد. پس از چند روز  جست‌وجو، پیکر بی جان او در منطقه جنگلی هفت دغنان شهرستان صومعه سرا پیدا شد و در نهایت در زادگاهش به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • آزادی بیان آمریکایی
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!