Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت کشتی استان همدان از سومین برد مقتدرانه آزادکاران نوجوان همدانی در لیگ کشتی منطقه‌ای کشور خبر داد.

مهدی توتونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که مرحله سوم لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور عصر یکشنبه برگزار شداظهار داشت: در این مرحله کشتی گیران نوجوان همدانی در خانه کشتی همدان در 3 رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی به مصاف تیم نوجوانان قم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابت تیم کشتی آزاد همدان با نتیجه 9 بر 1 میزبان خود را از پیش رو برداشت تا سومین برد مقتدرانه آزادکاران نوجوان همدانی در این لیگ رقم بخورد.

توتونی با اشاره به این که در کشتی فرنگی تیم همدان نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد گفت: به دلیل آنکه در سال‌های گذشته کشتی فرنگی در استان همدان مغفول مانده و کمتر مورد توجه بوده نتوانسته جایگاه خود را در سطح کشور ارتقا دهد، اما هیات کشتی استان همدان در این دوره با سرمایه گذاری بر روی نوجوانان و جوانان قصد دارد گام بلندی در جهت ارتقا و توسعه کشتی فرنگی در استان بردارد و نتایجی که با باخت در لیگ منطقه ای نوجوانان رقم می‌خورد خیز بلندی برای پیشرفت کشتی فرنگی همدان است.

وی عنوان کرد: در کشتی پهلوانی تیم نوجوانان استان همدان با نتیجه 3 بر صفر تیم قم را با شکست بدرقه کرد تا دومین برد تیم کشتی پهلوانی نوجوانان همدان در لیگ منطقه ای رقم بخورد.

دبیر هیئت کشتی استان همدان با اشاره به این که به دلیل سهولت در رفت و آمد علاقه‌مندان به تماشای این مسابقات محل میزبانی تیم همدان از رقبای خود، از سالن 6 هزار نفری انقلاب به خانه کشتی منتقل شد تاکید کرد: نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به کشتی استقبال مناسبی از این مسابقه در خانه کشتی داشتند و از این پس رقابت‌های تیم نوجوانان همدان در خانه کشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان