Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: تصادف صبح امروز در کیلومتر یک جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل دو کشته و دو مصدوم به همراه داشت.

سید مهدی مجدالاشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 6 صبح امروز تصادف دو دستگاه خودرو به مرکز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصه پس از دریافت گزارش تصادف تیم نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های یک و چهار آتش نشانی کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشانبا بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو وانت به یکدیگر برخورد کرده بودند، خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی کاشان پس از حضور در صحنه اقدام به خروج مصدومان و فوتی‌های ناشی از این حادثه کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه حادثه برخورد دو دستگاه پراید و وانت در کیلومتر یک جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل تاکنون دو کشته و دو زخمی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد