Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: غلامرضا محمدی درباره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در آسیا گفت: کارمان بسیار سخت بود، تنها 5 اردوی 10 روزه بچه‌ها را در اختیار داشتیم، اما در این مدت کوتاه تمام تلاشمان را کردیم تا به مرز آمادگی برسند.

به گزارشبولتن نیوزبه نقل از فارس، وی ادامه داد: نوجوانان نیازمند حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات برون مرزی بیشتری هستند؛ متاسفانه در برخی مسابقات کم تجربگی باعث شکست کشتی‌گیران ما شد چون نتوانستیم آنها را در میادین بین‌المللی محک بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در این مسابقات تمرین خوبی برای مسابقات جهانی بود تا کمبود تورنمنت‌های برون مرزی را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: در روز دوم حداقل باید 2 فینالیست دیگر هم می‌داشتیم. حسینی در حالی که با اختلاف بسیاری از حریفش پیش بود روی کم تجربگی از حریفش شکست خورد. حضور در مسابقات بین‌المللی خیلی می‌تواند به این رده سنی کمک کند.

محمدی با بیان اینکه کارمان در این مدت بسیار سخت بود، گفت: باید فاکتورهایی را که در رده نوجوانان کشتی‌گیران به آنها نیاز دارند به آنها آموزش دهیم تا جسارت لازم را بدست آوردند البته از نظر فنی هم نقاط ضعفی وجود دارد که باید تا مسابقات جهانی آنها را برطرف کنیم.

وی درباره تغییرات احتمالی در ترکیب تیم برای حضور در جهانی خاطرنشان کرد: 45 روز بیشتر تا مسابقات جهانی زمان نداریم؛ به محض بازگشت به ایران استراحت کوتاهی داریم و بلافاصله باید اردوها را آغاز کنیم. احتمال دارد در برخی اوزان انتخابی درون اردویی برگزار کنیم و در بازگشت به ایران در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 2017 روزهای 31 تیر و اول مردادماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط سید عرفان جعفریان، مهدی عشقی، عباس فروتن و سید مهدی هاشمی در اوزان 46، 54، 85 و 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا، مرتضی پورمرتضوی و میثم زارع در اوزان 58 و 76 کیلوگرم صاحب مدال نقره و مهدی ویسی و سید مبین حسینی در اوزان 42 و 69 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و با 79 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

رده‌بندی تیمی:

1- ایران 79 امتیاز 2- هند 72 امتیاز 3- قزاقستان 72 امتیاز 4- ژاپن 63 امتیاز 5- ازبکستان 58 امتیاز 6- قرقیزستان 58 امتیاز

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان