Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری گیلان صبح امروز با دبیر وزیر علوم پاکستان در رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت, مجید متقی‌طلب صبح امروز در پارک علم و فناوری استان گیلان در رشتبا دبیر وزیر علوم پاکستان و جمعی از روسای دانشگاه‌های پاکستان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

هدف اصلی این دیدار آشنایی با امکانات و توانمندی‌هایایران و پاکستان و همچنین تعیین سیاست‌های کلی پارک‌های علم و فناوری در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در این دیدار به نقش مهم کشاورزی در اقتصاد گیلان اشاره کرد و بیان داشت: برنج و چای از جمله محصولات استراتژیک گیلان هستند و در اقتصاد گیلان نقش مهمی دارند.

متقی‌طلب همچنین به نقش مهم منطقه آزاد انزلی تاکید کرد و اعلام داشت: منطقه آزاد انزلی بزرگترین منطقه آزاد شمال کشور است و نقش مهمی در توسعه استان گیلان ایفا کرده است.

به گزارش تسنیم, دبیر وزیر علوم پاکستان امروز از مراکز پارک علم و فناوری گیلان, نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آن بازدید می‌کند و روز چهارشنبه نیز دیداری با وزیر علوم ایران خواهد داشت.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ خلیل‌علی محمدزاده، دبیر علمی این همایش، با دعوت از پژوهشگران برای همراهی در این حرکت علمی، از برگزاری میزگرد تخصصی  و تبیینی سلامت، حکمت و حکمرانی به عنوان پیش همایش با سخنرانی ۳ تن از صاحب نظران حوزه ادبیات، فقه و فلسفه در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در محل همایش خبر داد.

دبیر علمی همایش اظهار داشت: غیر از مقالات وارده که پس از داوری، تحت پوشش مجلات ISC و برخی نیز در مجلات علمی پژوهشی وزارتین چاپ خواهد شد، ارائه بیش از ۳۰ عنوان سخنرانی توسط استادان داخلی و خارجی در دستور کار این همایش قرار دارد.

علی محمد زاده از استادان و دانشجویان دکتری تخصصی درخواست کرد که طی دو هفته آینده مقالات خود در محورهای یاد شده در پوستر همایش را در سایت همایش به آدرس(https://tms.iau.ir/research/fa/page/7441) ثبت نمایند.

وی همچنین با اشاره به نقش هدایتی و حمایت معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از همایش، افزود: پیوند علوم انسانی و علوم پزشکی در تحقق طب حکمت بنیان و تعمیق حکمرانی مطلوب در نظام بهداشت و درمان کشورها امری ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت