Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ماه‌ها پیگیری مستمرساختار سازمانی گمرک لاور ساحلی در شهرستان دشتی به تصویب رسیده و ابلاغ شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید کمال الدین شهریاری که دیروز با کرباسیان رئیس کل گمرک ایران دیدار داشته، افزود: در این نشست تصمیم گرفته شد به زودی هیاتی از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران برای استقرار و سازماندهی تشکیلات جدید و برطرف شدن هرگونه نواقص برای فعالیت کارآمد گمرک لاور ساحلی به منطقه اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که لایروبی اسکله بندر لاور ساحلی در حال اجراست، ادامه داد: پیگیری های لازم برای بهسازی موج شکن، ایجاد پسکرانه‌های لازم و ایجاد پهلوگیر نیز در حال انجام است و امیدواریم در اسرع وقت سازمان شیلات این بندر را به سازمان بنادر و دریانوردی تحویل دهد تا شاهد رونق تجارت در این بندر قدیمی باشیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان همچنین از سفر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران به منطقه نیز خبر داد و افزود: آقای کرباسیان در این سفر که به زودی انجام می‌گیرد، از گمرک‌های دلوار ، بوالخیر و لاورساحلی بازدید می‌کند و نشستی با بازرگانان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

لاور ساحلی در 110 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

باوجود آمادگی صهیونیست‌ها برای پاسخ ایران، اما ساختار اطلاعاتی این رژیم، پیش بینی چنین پاسخی از سوی ایران در واکنش به حمله تروریستی در دمشق را نمیکرد.

سرویس جهان مشرق - وب سایت عبری زبان اسرائیل تایمز در رابطه با شکست مجدد ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از شکست هفت اکتبر نوشت: «آموس هارل، مفسر نظامی صهیونیست، در گزارش خود اشاره کرد که اسرائیل تغییر استراتژیک در کنشگری ایران را پیش‌بینی نمی‌کرد و بنابراین باید این مسئله را در قدرت واکنش ایران به حمله احتمالی اسرائیل ( به منافع ایران) در نظر بگیرد.»

اسرائیل تایمز با اشاره به این گزارش آموس هارل می نویسد:

«در مورد این موضوع، به نظر می رسد که این یکی دیگر از شکست های بخش اطلاعات اسرائیل است که همانطور که یادمان می آید، حمله حماس در 7 اکتبر را نیز نتوانست پیش بینی کند. این مسئله این سوال را ایجاد می کند که آیا رئیس سازمان آمان (اطلاعات ارتش اسرائیل) که درزمان ریاست وی، نه حمله حماس و نه حمله ایران پیش بینی نشده بود، می تواند به نقش مهم ریاست سازمان آمان که نقش ارزیابی اطلاعاتی را بر عهده دارد، ادامه دهد؟»

در انتظار پاسخ اسرائیل

وب سایت اسرائیل تایمز در ادامه می نویسد: «آموس هارل معتقد است کسانی که با یک حرکت گسترده موافق نیستند، معتقد هستند که این اقدام بر خلاف الویت های مهم اسرائیل در جنگ فعلی است، دو هدف اصلی فعلی اسرائیل یعنی سرنگونی حاکمیت حماس و از بین بردن توان نظامی آن به همراه بازگشت اسرا در غزه است، اهدافی که هنوز محقق نشده است. انحراف بیشتر تمرکزها به سمت رویارویی با ایران، به قیمت ناتمام ماندن حل مسئله غزه و نابودی حماس تمام خواهد شد. همچنین [ادامه تنش با ایران] ممکن است جنگ را در تمام جبهه ها طولانی کند و اگر ایران تصمیم بگیرد برای اقدامات انتقام جویانه خود در آینده از حزب الله استفاده کند، [این احتمال وجود دارد که] این سازمان به طور کامل وارد درگیری با اسرائیل شود.

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • یک شکست اطلاعاتی دیگر برای ساختار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر