Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی درخت کهنسال در گرمدره پایین برای احداث یک بلوار در حال از بین رفتن هستند؛ این در حالی است که شهردار گرمدره می‌گوید به عوامل دستور دادم که این مورد را پیگیری کرده تا به درختان آسیبی وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،تعدادی درخت کهنسال در گرمدره پایین، ابتدای بلوار امیرآباد، شهرک شاهد توسط شهرداری برای احداث یک بلوار در حال از بین رفتن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درختان که در حال حاضر به سبب خاکبرداری اطراف آن‌ها، ریشه‌های تنومندشاناز دل خاکبیرون زده است، دارای سن حدود50 سال هستند.

در پی ایناتفاق یک شهروند گرمدره‌ای در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بلوارکشی در یکی از شهرک‌های جدیدالتاسیس در گرمدره پایین، اظهار داشت: شهرداری گرمدره در این شهرک در حال احداث بلوار است و این درخت‌ها به صورت نامنظم در وسط بلوار قرار دارند.

وی با بیان اینکه سن این درختان بین 40 الی 50 سال است، ادامه داد: شهرداری اطراف ریشه‌ این درختان کهنسال را طوری گود کرده است که ریشه‌های تنومند از دل خاک بیرون زده و شهرداری قصد خشک کردن این درخت‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه از هیچ دستگاهی جهت انتقال این درختان استفاده نمی‌شود، بیان کرد: ریشه‌های اصلی این درختان را خشک کرده‌اند و درختان در حال خشک شدن هستند.

وی با بیان اینکه ریشه‌های بزرگ درختان کنده و در کنار خیابان انداخته شده است، اضافه کرد: این اتفاق برای 8 الی 9 درخت ونزدیک به یک هفته است که اتفاق افتاده است.

علت این اتفاق را از شهردار گرمدره جویا شدیم.محمد قدس‌محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: احداث این بلوار در طرح تفصیلیشهرداری گرمدره و براساس درخواست مالکان وجود دارد و کارهای جدول‌کشی آن انجام شده است.

شهردار گرمدره با بیان اینکه هنوز در مورد درختان تصمیمی گرفته نشده است، ادامه داد: تصمیم در مورد درختان باید در کمیسیون ماده 7 مطرح و اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به طرح تفصیلینقشه معبر باید در محل مذکور اجرایی شود، عنوان کرد: فضای سبز برای بازدید به محل مذکور اعزام می‌شوند اما تاجواب کمیسیون ماده 7 و اخذ تصمیم نهایی کاری در مورد درختان انجام نمی‌شود.

قدس‌محلاتی با بیان اینکه از کنار ریشه درختان به میزان 30 الی 40 سانتی‌متر حفر شده است، ادامه داد: بنده به عوامل دستور دادم که این مورد را پیگیری کرده تا به درختان آسیبی وارد نشود.

گزارش از زهره کمیجانی

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۳۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را در حالی به پایان رساند که ستاره هلندی تیم توماس توخل با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

بایرن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا امشب به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دلیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دلیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

این مدافع که زانوی راستش باندپیچی شده بود هنگام ترک ورزشگاه آلیانز آرنا با سوالی از خبرنگاران درمورد وضعیتش برای بازی سه شنبه مواجه شد و اینطور پاسخ داد: "نمی‌دانم، باید ببینیم چه می‌شود."

بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید برود و عدم حضور دی‌لیخت ‌در‌ این بازی برنامه‌های توماس توخل را دستخوش تغییر می‌کند.

سرمربی بایرن در صحبت‌هایش پس از بازی مانند خود دی‌لیخت اعلام کرد که اطلاعات دقیقی ندارد و باید منتظر جواب آزمایشات تکمیلی بماند تا درمورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)