Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي اقدامات اخير رژيم صهيونيستي در مسجدالاقصي را محکوم کرد.

العالم - ايران
دکتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي اقدامات اخير رژيم صهيونيستي در مسجدالاقصي را محکوم کرد و خواستار برخورد جدي نهادها و سازمان هاي بين المللي با اين اقدامات ضد بشري رژيم صهيونيستي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بيانيه رئيس مجلس شوراي اسلامي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
حوادث تاسف بار روزهاي اخير در مسجد الاقصي و اقدامات خشونت بار صهيونيست ها که منجر به شهادت چهار شهروند فلسطيني و زخمي شدن بيش از چهارصد نفر از صاحبان اصلي سرزمين فلسطين گرديد، قلب هر انسان آزاده اي را مي فشرد. اين وقايع دردناک که در راستاي يهودي سازي کامل قدس شريف و تسلط رژيم صهيونيستي بر قدس شرقي مي‌باشد، بار ديگر خوي غير انساني اين رژيم اشغالگر را براي جهانيان نمايان ساخت.
واکنش گسترده و قابل انتظار ملت هاي مسلمان و ابراز انزجار و تنفر از اقدامات بي شرمانه رژيم صهيونيستي در ممانعت از ورود نماز گزاران به مسجد الاقصي، بار ديگر نشان داد که غصب سرزمين فلسطين و قدس شريف درد مشترک همه امت اسلامي است و جهان اسلام علي رغم مناقشات سياسي و درگيري با تروريسم تکفيري، تجاوز به مسجد و معراجگاه نبي مکرم اسلام صلي الله عليه و آله وسلم را خط قرمز خود دانسته و با حساسيت و نگراني زائد الوصفي تحولات فلسطين را دنبال مي‌کند.
مجلس شوراي اسلامي ضمن ارج نهادن بر تلاش مشروع ملت فلسطين براي رهايي سرزمين خود از اشغال، بر مسئوليت مشترک همه پارلمان‌ها به وي‍ژه پارلمان کشورهاي اسلامي و همچنين نهادها و سازمان‌هاي بين المللي به منظور جلوگيري از اقدامات ضد بشري رژيم اشغالگر قدس تاکيد مي‌نمايد و همسو با ملت‌هاي مسلمان و آزادگان جهان، هتک حرمت مسجدالاقصي و کشتار ساکنان مسلمان قدس را محکوم نموده و بر حمايت همه جانبه خود از مردم غيور فلسطين در مبارزات رهايي بخش خود تاکيد مي‌نمايد و خواستار برخورد جدي نهادها و سازمان هاي بين المللي با اين اقدامات ضد بشري رژيم صهيونيستي است.
اينجانب با استناد به بيانيه ششمين کنفرانس بين المللي حمايت از فلسطين، از دبيرخانه کنفرانس مي‌خواهم که تمامي ظرفيت‌هاي پارلماني، دولتي و مردمي حاميان فلسطين را در جهت توقف اقدامات ضد بشري رژيم صهيونيستي از جمله جلوگيري از هتک حرمت مسجدالاقصي و توقف کشتار مردم مظلوم فلسطين به کار بندد.
خبرگزاري خانه ملت

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان

وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان هشدار داد پارازیت و اختلال پیاپی ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی خطر بزرگی برای امنیت ناوبری هوایی است.

به گزارش ایسنا، علی حمیه، وزیر حمل و نقل دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با دبیرکل و رئیس سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) در شهر پونتا کانا در جمهوری دومینیکن گفت که مسأله امنیت ناوبری هوایی در حریم هوایی لبنان و فرودگاه به دلیل پارازیت و اختلال ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی در خطر است.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی در ادامه افزود این موضوع خطر بزرگی برای ایمنی و امنیت ناوبری هوایی و برای همه کسانی است که از لبنان خارج و یا وارد آن می‌شوند.

این مقام لبنانی همچنین تصریح کرد: «ما فرصت نشست با دبیرکل سازمان ایکائو و رئیس آن را برای بررسی این وضعیت و خطرات آن غنیمت می‌شماریم.»

وی در پایان گفت فضای لبنان و منطقه باید از خطرات ناشی از این اقدام رژیم صهیونیستی مصون و امن باقی بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی در غزه
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد