Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@15:10:16 GMT

LG Q8 با سیستم صوتی منحصربه‌فرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۱۵۳۹

LG Q8 با سیستم صوتی منحصربه‌فرد



شرکت ال.جی دومین مدل از سری گوشی‌های متوسط Q را در کره جنوبی عرضه کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر به نقل از زددی نت، این گوشی که Q8 نام دارد، از ماه آینده برای فروش عرضه می‌شود و مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با دقت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و سیستم صوتی پیشرفته های.فای ۳۲ بیتی quad-DAC است.

استفاده از این سیستم صوتی موجب می‌شود تا میزان دریافت اصوات محیطی مزاحم توسط گوش در زمان مکالمه تا ۵۰ درصد کاهش یابد و کاربر بتواند صدای طرف مقابل را با وضوح و جزییات بیشتری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گوشی یادشده ضدآب و ضدگرد و خاک و مجهز به فناوری شناسایی از طریق اثرانگشت است. از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، ۴ گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی برای تهیه عکس‌ها سلفی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. حافظه اصلی این گوشی ۳۲ گیگابایت ظرفیت دارد که با نصب کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل افزایش است.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وب‌سایت 9to5Mac می‌گوید به یادداشت محرمانه‌ای از جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، دست پیدا کرده که به برنامه‌های بزرگ اپل برای سری آیفون ۱۷ اشاره دارد. بر همین اساس گفته می‌شود که سری آیفون ۱۷ شامل طراحی بهبودیافته، دوربین سلفی باکیفیت‌تر و داینامیک آیلند کوچک‌تر خواهد بود.

براساس گزارش زومیت، به ادعای جف پو، اپل مدل پلاس را در سری آیفون ۱۷ کنار می‌گذارد و برای اولین بار دستگاه جدیدی با پسوند «اسلیم» معرفی می‌کند. بدین ترتیب خانواده‌ی آیفون ۱۷ شامل مدل استاندارد ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۷ اسلیم ۶٫۶ اینچی، آیفون ۱۷ پرو ۶٫۳ اینچی و آیفون ۱۷ پرو مکس ۶٫۹ اینچی خواهد بود.

جف پو می‌گوید آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ اسلیم و آیفون ۱۷ پرو دارای بدنه‌ی آلومینیومی با «طراحی پیچیده‌تر» خواهند بود؛ با این‌حال آیفون ۱۷ پرو مکس بدنه‌ی تیتانیومی خواهد داشت. به احتمال زیاد ابعاد داینامیک آیلند در آیفون ۱۷ پرو مکس کوچک‌تر می‌شود، اما سایر مدل‌ها داینامیک آیلند مشابه مدل فعلی خواهند داشت.

کاهش ابعاد داینامیک آیلند ازطریق کاهش ابعاد حسگرهای فیس ID انجام خواهد گرفت. پو می‌گوید اپل برای دست‌یابی به این هدف، از فناوری جدیدی استفاده خواهد کرد.

شاید جالب‌ترین نکته درباره‌ی افشاگری جف پو، اشاره به آیفون ۱۷ اسلیم باشد؛ اما این نخستین باری نیست که اسم دستگاه موردبحث را می‌شنویم. مدت‌ها پیش یک افشاگر دیگر گفته بود آیفون ۱۷ اسلیم با «طراحی باریک» برای جایگزینی با مدل پلاس در راه است.

جف پو می‌گوید آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ اسلیم دارای هشت گیگابایت رم و پردازنده‌ی A18 یا A19 خواهند بود؛ اما دو گوشی آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس با ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده‌ی A19 Pro عرضه می‌شوند.

در حال حاضر آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به ۶ گیگابایت رم مجهز هستند و مدل‌های پرو و پرو مکس هشت گیگابایت رم دارند. اپل احتمالا امسال در هر چهار مدل سری آیفون ۱۶ از هشت گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

به ادعای پو، هر چهار مدل از سری آیفون ۱۷ دارای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود. در حال حاضر آیفون‌ها دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

مشخص نیست که تغییرات یادشده باعث افزایش قیمت گوشی آیفون می‌شوند یا نه. شاید اپل بتواند با بهینه‌سازی زنجیره‌ی تأمین از بالارفتن قیمت گوشی جلوگیری کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903318

دیگر خبرها

  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم