Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مقیسه رییس شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی، دقایقی پیش با اعلام تنفس، پایان پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات م.ش متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی را اعلام کرد.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد نفتی اعلام کرد که فردا آخرین دفاع از متهم ردیف دوم اخذ و کیفرخواست ح.ف.ه: متهم ردیف سوم قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری

 مهدی محمدی گفت: ۳۰ بهمن ماه سال گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطبش با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

وی با اشاره به دستورات رییس کل دادگستری خوزستان در خصوص تامین امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرایم خشن گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

محمدی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح ‌کرد.
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تامین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است اظهار کرد: پرونده پس از تکمیل تحقیقات در مدت زمان ۲ ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟