Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:36:42 GMT

گلستان مدعی قهرمانی در لیگ کشتی نوجوانان کشور

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۴۱۸۲۲

گلستان مدعی قهرمانی در لیگ کشتی نوجوانان کشور

مرتضی اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: کشتی گیران گلستان با سپری کردن مراحل گوناگون آماده سازی و با آمادگی کامل پای به رقابت های لیگ کشتی رده سنی نوجوانان گذاشتند و می توانند مزد زحمات فراوان خود را با کسب عنوان قهرمانی دریافت کنند.
وی بیان کرد: لیگ نوجوانان امسال به صورت منطقه ای برگزار می شود و در مرحله اول گلستان با تیم های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر هیات کشتی گلستان افزود: در هفته سوم این رقابت ها که روز گذشته به میزبانی بندرگز برگزار شد تیم گلستان در رشته آزاد با نتیجه 6 بر 4 ، در فرنگی 7 بر 3 و در پهلوانی 3 بر 0 میهمان خود تیم خراسان شمالی را شکست داد و به حضور در رده دوم جدول تداوم بخشید.
اسدی؛ به چشم انداز بلندمدت هیات کشتی گلستان برای شناسایی و تربیت کشتی گیران مدال آور اشاره کرد و گفت: تداوم برنامه ریزی ها و اجرای طرح های مرتبط با شناسایی و پرورش استعدادهای جدید در رده های سنی پایه، باعث شکوفایی بیشتر کشتی گلستان خواهد شد.
به گفته وی؛ با برگزاری مستمر مسابقات استانی و کشف استعدادهای ورزشکاران توانمند، آنها در اختیار مربیان سازنده قرارمی گیرند تا نسلی پرامید و آینده دار برای کشتی استان پرورش یابد.
وی بیان کرد: فرایند رسیدن یک ورزشکار از فعالیت های ورزشی ابتدایی به سکوهای قهرمانی آسیا و جهان ، طولانی و نیازمند زمان است و هم اینک گلستان با توجه به برخورداری از ورزشکاران مستعد و علاقمند و همچنین امکانات مناسب در رشته کشتی، قابلیت رسیدن به سطح اول کشور را در این ورزش دارد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • نایب قهرمانی آزادکار قمی در رقابت‌های جام عبدالله موحد