Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به‌‏تازگي، تصاوير جديدي از نوکيا 8 منتشر شده است و پرچم‎دار جديد نوکيا در اين تصاوير جلب‌توجه مي‌کند. با استناد به اين تصاوير، شايعات پيشين مبني بر عرضه نوکيا 8 با دوربين دوگانه و طراحي مشابه با محصولات پيشين نوکيا صحت دارد.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از جي اس ام، در اوايل هفته، يک رندر جديد از گوشي پرچم‌دار جديد نوکيا با نام «نوکيا 8» منتشر شد و پس از مدت کوتاهي، اين مدل در وب‌سايت رسمي شرکت نوکيا به نمايش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌تازگي نيز، تصاوير واقعي از نوکيا 8 به‎دست آمده است که نشان مي‌دهد پرچم‎دار جديد نوکيا از بدنه براق استفاده خواهد کرد و به دوربين دوگانه مجهز شده است.


تصاوير فاش شده، نشان مي‌دهد که نوکيا 8 به بدنه‌اي فلزي با گوشه‌هاي داراي انحنا مجهز شده است و از نظر طراحي، شباهت زيادي به گوشي ميانرده اين سازنده يعني نوکيا 6 دارد. با اين‌‏حال، مدل فاش شده از نوکيا 8 به دوربين دوگانه مجهز شده است و سنسورهاي دوربين با چينش عمودي در بدنه پشتي جاي گرفته‎اند.


مدل فاش شده، نمونه پيش‌تر اعلام شده از نوکيا 8 با رنگ طلايي/ مسي است و با آنچه که پيرامون اين مدل شنيده‎ايم، مطابقت دارد. البته، اين رنگ تنها رنگ درنظر گرفته شده براي نوکيا 9 نخواهد بود؛ پيش‎تر، مشخص شد که نوکيا 8 در رنگ‎هاي آبي، نقره‎اي، آبي طلايي و مسي طلايي عرضه مي‎شود. به همراه اين مدل، بخشي از مشخصات‎فني گوشي نوکيا 8 نيز اعلام شده است که در ادامه به آن خواهيم پرداخت:
نمايشگر 5.3 اينچي با رزولوشن 1080 در 2048 (Quad HD) پيکسل
پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام
چهار گيگابايت رم
64 گيگابايت حافظه
دوربين اصلي 13 مگاپيکسلي



انتظار مي‌رود که پرچم‎دار جديد نوکيا با لنزهاي کارل زايس، عرضه شود زيرا مدتي پيش نيز اعلام شده بود که اين شرکت با نوکيا، براي طراحي لنزهاي دوربين به توافق رسيده است. وب‌سايت VTech که اين تصاوير را منتشر کرده است، ادعا مي‌کند که نوکيا 8 نزديک به 500 دلار قيمت خواهد داشت؛ 100 دلار کم‎تر از قيمت پيش‎تر اعلام شده براي گوشي پرچم‌دار جديد نوکيا. در صورت عرضه نوکيا 8 با برچسب قيمتي 500 دلار، نوکيا 8 مي‌تواند به يک رقيب بسيار جدي براي گوشي‌هاي هوشمندي تبديل شود که قيمت بسيار بالاتري دارند.


شرکت HMD Global از نوکيا 8 به صورت رسمي در 31 جولاي (9 مرداد) رونمايي خواهد کرد. با اين‎حال، مشخص نيست که پرچم‎دار جديد نوکيا چه زماني وارد بازار مي‎شود.


از جمله محصولات اخير HMD Global در بازار موبايل، نوکيا 6 است که مي‌توانيد بررسي تخصصي آن‎را از جي‌اس‎ام در اين لينک بخوانيد. اين گوشي در حال‌حاضر، به عنوان قدرت‎مندترين گوشي نوکيا برشمرده مي‌شود. اين شرکت فنلاندي، هم‎چنين دو گوشي ميان‌رده و ارزان‌قيمت نوکيا 5 و نوکيا 3 را نيز به بازار عرضه کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۴۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد

پس از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

به گزارش تسنیم، ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید درخصوص استفاده از برند نوکیا و تأیید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به‌نظر می‌رسد در روز‌های آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)